tadcomp Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Noen som vet hvor man kan finne gratis bilder til motorola t720, jeg har ikke datakabel, men kan bruke wap... vær vennlig å svar meg! er blitt mektig lei av fuggeln og stranda... Please? Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 trur du bør ta hintet fra moderatorene og endre emnefeltet... før du får deg ein liten "ferie" fra forumet... Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hei!!! Her er en bra side med mange ting og tang til din t720: www.home.no/motorolat720 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Skal jeg gå inn på wap.home.no/motorolat720 på wap da, og finne det jeg vil ha? :wink: Lenke til kommentar
Magz Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Nei. vis du har T720 kan du bare gå på www.home.no/motorolat720 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 kjempegreier... lasta ne fleire bilda, bl. a. porscha!!! wrooom Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 når vi først er inne på det med bakrunner, går det an å skjule de fire ikonene på startskjermen, sammen med det lille ikonet av navigasjonstasten? i så fall hvordan? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har lurt på det samma. men trur ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå