Mr Walrus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kommer ikke forbi Windows loading screenen på PC-en min. Jeg får valget mellom de forskjellige oppstarts metodene. Sist fungerende instilling, sikkerhetsmodus. osv Etter dette blir det helt svart. Du kan høre at PC-en går, men ingenting skjer bare svart Vet noen hva dette kommer av? Eller en løsning? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kommer ikke forbi Windows loading screenen på PC-en min. Jeg får valget mellom de forskjellige oppstarts metodene. Sist fungerende instilling, sikkerhetsmodus. osv Etter dette blir det helt svart. Du kan høre at PC-en går, men ingenting skjer bare svart Vet noen hva dette kommer av? Eller en løsning? Kan jo prøve å gå inn i Bios og laste og lagre default settings og se om du ikke får starta da. Lenke til kommentar
mlek Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har den aldri funka? Hva var det du gjorde i Windows før dette skjedd? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Den har funka i snart 2 år nå^^ Jeg gjorde det vanlige. så rundt på internett og spilte noen spill Lenke til kommentar
mlek Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er PC-en overklokka? Har du prøvd en og en rambrikke? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det kan hende PC-en har fått det for seg å starte med en feilaktig oppløsning. Velg enable VGA mode (aktiver VGA modus) fra oppstartsmenyen og se om det hjelper. Da forsøker Windows å starte med 640x480 oppløsning. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Skal teste det Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Virker som jeg kanskje har samme problem. PC-en var skrudd av i 5 dager, noe som aldri skjer til vanlig. Når jeg startet igjen da får jeg ikke bilde etter windows loadingen. Virker som at skjermen får feil signaler eller noe. Hvis jeg starter i VGA modus eller Eneabel VGA så går det fint, men da må jeg jo starte maskinen på nytt når jeg forandrer skjerm innstillinger. Da skjer det samme igjen. Har en 19" Samsung Syncmaster 931c og en 42" Toshiba 42X3030 som er koblet til skjermkortet 7800GT, begge blir borte etter Windows loadingen. Hva kan være feil? Pleier som regel å fikse problemer, men nå er jeg stuck. Så klart har jo den bærebare også sviktet, men det er en annen sak. Kjenner aggrisjonen bygge seg opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå