Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Helt svart etter windows loading screen:(

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke forbi Windows loading screenen på PC-en min.

Jeg får valget mellom de forskjellige oppstarts metodene. Sist fungerende instilling, sikkerhetsmodus. osv

Etter dette blir det helt svart. Du kan høre at PC-en går, men ingenting skjer bare svart :(

Vet noen hva dette kommer av?

Eller en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kommer ikke forbi Windows loading screenen på PC-en min.

Jeg får valget mellom de forskjellige oppstarts metodene. Sist fungerende instilling, sikkerhetsmodus. osv

Etter dette blir det helt svart. Du kan høre at PC-en går, men ingenting skjer bare svart :(

Vet noen hva dette kommer av?

Eller en løsning?

Kan jo prøve å gå inn i Bios og laste og lagre default settings og se om du ikke får starta da.

Lenke til kommentar

Virker som jeg kanskje har samme problem.

PC-en var skrudd av i 5 dager, noe som aldri skjer til vanlig. Når jeg startet igjen da får jeg ikke bilde etter windows loadingen. Virker som at skjermen får feil signaler eller noe. Hvis jeg starter i VGA modus eller Eneabel VGA så går det fint, men da må jeg jo starte maskinen på nytt når jeg forandrer skjerm innstillinger. Da skjer det samme igjen.

Har en 19" Samsung Syncmaster 931c og en 42" Toshiba 42X3030 som er koblet til skjermkortet 7800GT, begge blir borte etter Windows loadingen. Hva kan være feil?

Pleier som regel å fikse problemer, men nå er jeg stuck.

Så klart har jo den bærebare også sviktet, men det er en annen sak. Kjenner aggrisjonen bygge seg opp :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...