Huba71 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg er ute etter noen OK PC-høyttalere til montering i klasserom på skolen jeg jobber. Har sjekket mye rundt, men ikke funnet noe som funker. Kjøpte et sett høyttalere og veggfester på Komplett, etter å ha kontaktet dem for å forsikre meg om festene passet til høyttalerne, men gjorde de det - nei... Altså: Har noen tips til PC-høyttalere med veggfeste som kan egne seg til å gi OK lyd ved f. eks. visning av film i klasserom. Det er ikke mulig med surround, så det trengs i grunn bare to høyttalere. Pris: mellom 500-2000 per sett. Risikoen for brukerfeil/hærverk tilsier at lav pris betyr mer enn fet lyd. Fint om noen gidder å svare! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Litt vanskelig å si da, men jeg tipper at disse HAR veggfeste, allso man bare skrur en skrue i veggen og henger de på ! https://prisguiden.no/product.php?product_id=21875 Ikke noe problem når det gljelder lyd , blir nok fylt med lyd hele klasserommet med de der. Får jo ikke bedre lyd for de penge de koster uansett da, så hvis noen andre gidder å google om de kan henge seg på veggen ville vært uber, cuz jeg gidder ikke. Lykke til ! På skolen her har vi ubersurround rom aka colloseum som de kaller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå