Dryzz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tven har tatt kvelden og mens den er på reperasjon tenkte jeg å kjøre denne løsningen.. Er det mulig? Blir nødt til å koble den rett inn i maskinen, er ikke noe ekstern skjerm :S Har en Dell Inspiron 6400, med ATI 1400X grafikkort (mener jeg at det var, kommer ikke på det i farten :S) Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 har DVI -> hdmi kabel... bruker den dog andre veien fra pc til tv.. men skulle ikke forundre meg om det funker andre veien også Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Får da håpe det, har ingenannen løsning på det, ettersom jeg ringte inn til butikken og det viste seg de ikke har noen utlåns tv... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det funker ikke. Ingen bærbare PC-er har VIDEO INN! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Går virkelig rett på sak der og knuser all håp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå