TheMaister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Original og morsom =) Hadde gitt deg intervju gz med jobben uansett. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 En liten oppdatering: Vi var på julebord i dag! Ølet gikk inn, og julematen ble fortøyd til ankerfestet i magen (ja, det var en restaurant ved sjøen). Men i alle fall, - sjefen holdt en tale og leste høyt fra søknaden min! Haha, så den falt tydeligvis i smak (i alle fall etter at hun hadde fått litt innaseils). Så alt i alt vil jeg si at det var en vellykka operasjon! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Congrats med JOBB! Gleder til når jeg blir ferdig med utdannelsen min... Jeg hadde definitivt IKKE ansatt deg. Samme her Nerdeskolen: Fremstå som empatisk, trinn syv: Alltid kommenter morsome innlegg av *******, folk som slår seg og generell morbid humor med "det der var ikke morsomt i det hele tatt" eller tilsvarende. Folk vil med ett se på deg som et fantastisk menneske. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Abnegation, har du fortsatt jobben? Anyways, Abnegation for president! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 heter bedriften du jobbet i sniff og lim? haha, tror ikkje eg hadde nasatt noen derfra xD men gz med jobben! Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 guud.. takk for en hærlig post! gjorde denne fredagen til en bra dag:P hehe Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er skyggen til Lucky luke noe raskere enn andre skygger? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er skyggen til Lucky luke noe raskere enn andre skygger? Han skyter i hvert fall fortere enn sin egen skygge (Lucky Luke altså) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Var folk veldig naive i 2007? 100% bull fra trådstarter spør du meg, eller er det en ironi her jeg ikke forstår? Endret 18. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Haha! Dette var jo bare genialt, spesielt hvis det siste trådstarter sier stemmer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Trod det stemmer godt ettersom jeg har lest igjenom alle innleggene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå