pidaman Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 c tasten min er helt føkka, det meste på den er borte, noe som gjør at jeg bruker 5 sek på å trykke den ned xD.. Hadde vært utrolig bra om noen viste hvordan jeg kunne "sette" c tasten til en annen tast som jeg bruker lite Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det går ikke! Men du kan bruke skjermtastatur som du finner på: Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Tilgjengelighet -> Skjermtastatur Lenke til kommentar
xoop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Joda, går fint det, finnes to artikler om det på itpro. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Link or it didn't happen Lenke til kommentar
kvase Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 http://itpro.no/art/11580.html Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hva med å ta en tast fra et annet symbol som du ikke bruker på C tasten? F.eks ^ eller * ved enter.. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Last ned GlovePIE og lag et enkelt script. Dette skal funke: "key.if key.PrintScreen == TRUE key.C = TRUE endif if key.PrintScreen == FALSE key.C = FALSE endif" Om du vil bruke en annen knapp enn printscreen (valgt som eksempel), bytter du bare ut "key.printscreen" med "key.[det du vil ha]". Programmet finner du her: http://carl.kenner.googlepages.com/glovepie_download Lenke til kommentar
pidaman Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Tusen takk for all hjelp:) Får håpe noe av dette funker.. Holten det var det jeg mente hele tiden xD, er bare ikke så flink til å uttale meg. Prøvde det med GolvePIE og run, men det står at Statements can't begin with unterminated string. Så jeg gjør endriger i scripten og nå står det Function or key name expected, instead of "key.if" Jeg er en lat Nobi, trenger hjep:P Endret 6. november 2007 av pidaman Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bare å ta en kniv å sette under knappen å vippe den opp det Så, er det bare å presse den på plass igjen. Pass på at knappene er like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå