Faktum1 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hei Hva bør jeg tenke på før jeg tar hull i øra? Jeg skal ta et til 150kr og greia jeg skal sette inni koster 99kr. Jeg skal vente 8 uker før jeg tar det ut igjen. Jeg er forresten 18 år og gutt. På forhånd takk Endret 5. november 2007 av Faktum1 Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Tror vel vanlig gro tid i øret er rundt 4 uker? Uansett, kan gi deg et tips: Ikke driv å ta piercing smykket inn og ut i løpet av denne tiden xD Kan irritere såret (klør seg litt på høyre øre) Lenke til kommentar
-jorgen- Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hei Hva bør jeg tenke på før jeg tar hull i øra? Jeg skal ta et til 150kr og greia jeg skal sette inni koster 99kr. Jeg skal vente 8 uker før jeg tar det ut igjen. Jeg er forresten 18 år og gutt. På forhånd takk Det du bør tenke på om du tåler stoffet som de fleste ringer har, og for det andre ville jeg ikke ha satt pearcing over alt. Lykke til, jeg hadde ikke orket og bruke det, men vi har jo forskjellig smak. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Tusen takk for svar alle sammen , noen fler innspill? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Skaff deg smykke i titan. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Det du bør tenke på er at gutter og øredobber aldri har vært en god kombinasjon. Min ydmyke mening... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Din mening betyr ikke så forbanna mye i denne sammenhengen her. Jeg tokk to hoss frisøren, en oppe i venstre øret og en nede i øreflippen i samme øret. Jeg har ikke rensa de hver dag som jeg burde ha gjort og har fortsatt litt vondt. Har begynt å skjerpe meg og da har det blitt bedre. Tokk det siste dagen i sommerferien. Endret 6. november 2007 av PurpleZoDz Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Folk burde holde seg langt unna frisør hull uansett. Det finner mange grunner, og pistolen er ikke akkurat steril. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Folk burde holde seg langt unna frisør hull uansett. Det finner mange grunner, og pistolen er ikke akkurat steril. Word, sa det der til kompisen min også! Men han overbeviste meg selv om jeg visste jeg hadde rett xD Eneste grunnen til at jeg tok det hos frisøren er at piercingsjappa her skulle ha 350 kr per høl, helt uhørt, men derimot frisøren 280kr for begge Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 vet du hva du kan tenke på... at du vil få en regning + at det vil gjøre JÆÆVELA vondt nice`e råd right Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Det du bør tenke på er at gutter og øredobber aldri har vært en god kombinasjon. Min ydmyke mening... Så sant så sant Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 WD40 du kunne ikke sakt det bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå