tv-freak Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvordan endrer jeg "oppløsning" på hjemmesiden min? Jeg har laget en side som jeg passer til min skjermoppløsning, 1152*864. Hvordan kan jeg på den enkleste måten gjøre så det passer til folk som har 800*600? For de får bare sett en del av siden, så må de scrolle resten(ned og til siden). Designet på siden består av mange gif'er som er satt sammen. Hvordan? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 det er vel ingen annen måte å gjøre det på enn å lage alt mindre? dersom du bruker rammer må du øke størrelsen på disse. La oss se siden, så kanskje vi klarer å si en grei løsning.. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 1) det hadde vert fint med en URL til siden... 2) Lag et bedere design! Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det du kan gjøre er jo å bruke tabeller, og sette bredden og høyden til disse i prosent. Da vil størrelsen automatisk tilpasse seg oppløsningen.. Dette har sikkert noen ulemper med tanke på design osv.. Men du kan jo i alle fall gjøre et forsøk.. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Kan ikke gi adressen for det er sensitivt innhold der for tiden. . Har prøvd å dra de mindre men da blir de bare rare og noen tynne andre tykke streker. Det er jo mange som har flere oppløsninger man kan velge i mellom på siden. Hva gjør man vanligvis? Hvordan kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvis selve tabellen er over 1000 pixels bred inkludert innhold, da sliter du. Lag en ny tabell på f.eks. 750px så bygger du opp tabellen på nytt. BTW: Det er en egen "Webdesign" forum under "Programmering" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 tabell lengde på 100% :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå