skylinepower Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har denne, fikk den for en dag siden, er noe clutch og gir feil som må fikses Noen tips til det? hvordan skal man gjøre det osv? litt lyst og trimme den, noen tips? Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Skal du klippe mest mulig gress på kortest mulig tid? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tror ikke den vil klippe jevnt og fint hvis du braser over plenen i full fart. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 nei, skal bruke den som 4 hjuling.. skal ha av agrigatet om vinteren og når man ikke kllipper plen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 http://www.letsmow.com/ kan delta med den i detta her også.. utrolig hva folk gjør hørte at det går ann og sette turbo på disse vesle tassene, men koster vel mer enn det smaker Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 haha, men seriøst. Noen tips til trimming og mekking på den ? Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Artig. husker jeg gjorde noe lignende på en gressklipper når jeg var en 14-15 år. Hvilken modell er det forresten? Du kan vel få tak i et skjær så du kan måke snø med den om vinteren, få på no kjetting på hjula kanskje. Hvis du vet hvilken motor som sitter i den så kanskje jeg kan hjelpe deg litt mer. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hvordan motor står det i den?? kan eventuelt kanskje bytte motor... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er det B&S på den kan du jo se her: http://www.briggsracing.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå