Gå til innhold

Kommande spel til Wii?

Eplekaka88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol nei, Crysis eller CoD4 kommer ikke :p Crysis kommer ikke til noen konsoller btw.

Wii har blant annet Super Mario Galaxy som kommer snart og blir kanskje årets spill.

Zapper kontrollen kommer 7.desember tror jeg. Kan brukes i blant annet MoH: Heroes 2 som har 32 online multiplayer.

Skal du absolutt ha den bestre grafikken osv kommer det en del snax på Xbox også. Blant annet Assassin's Creed og CoD4.

Lenke til kommentar

Hmm CoD3 er ikke spesielt bra nei. Vent heller til Medal of Honour Heroes 2 og se om det er noe bra.

Kommer jo helt ann på hva man liker av spill. Wii har Mario, Zelda, Metroid (sykt bra btw) og andre mer "barnevennlige titler". Dessuten kommer jo snart Manhunt 2 som ikke er barnevennlig i det hele tatt :p Men Wii er altså mest for "casual" gamers.

På Xbox får man mer actiontitler og er meget god på bilspill. Så kommer altså ann på hva du liker. Personlig har jeg begge konsoller og er meget fornøyd med dem :)

Lenke til kommentar

Tothegame.com Liste over stortsett alle kommende spill sortert etter dato.

Personlig har jeg sett meg ut GH3 og Need for speed pro street i og med at tiden og økonomien ikke strekker til mere. Men på sikt blir nok Super Mario Galaxy og muligens Medal of Honor: Heroes 2 handlet. Er spent på å se anmeldelser av sist nevnte da fps egner seg veldig godt på Wii.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Grafisk sett ikke forvent bra. Wii er bare hakket over PS2/Xbox. Så om du vil spille spill som Crysis bør du bare kjøpe deg PC oppgradering heller siden PS3 er du ikke int i (eller en Xbox360).

Wii handler om morro og en annen spill opplevelse. I min meining er det ikke en konsoll som mann kan (eller bør) spille i mangen mangen timer i strekk som du kan med "sofa konsollene Playstation og Xbox versionene.

Lenke til kommentar
Wii handler om morro og en annen spill opplevelse. I min meining er det ikke en konsoll som mann kan (eller bør) spille i mangen mangen timer i strekk som du kan med "sofa konsollene Playstation og Xbox versionene.

Wii leverer begge deler. Det første året har vi riktignok sett veldig mange spill som stortsett dreier seg om minispill, men nå begynner konsollen å få sin andel "sofaspill" og. Ihvertfall er Zelda, Metroid Prime 3, Resident Evil 4 og snart Super Mario Galaxy spill som holder deg klistret til sofaen i lange timer. Med tanke på den store andelen med konsoller som allerede er solgt og at det er forholdsvis billig å produsere spill til wii, kommer det nok noen nye 3-parts utviklede spill som oser kvalitet i løpet av det neste året. No More Heroes er den første kandidaten, dessuten kommer nintendo utviklede Mario Kart og Super Smash Bros engang på nyåret.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Klassiske spel som Supersmash og Mario kart er jo spill som er elkset av sinnsykt mange!! Trur det blir Wii altså!! Er overbevist!! Mange spel som er på 360 er jo på PC, og dei fleste 360 spela kan man kjøpe på vista (etter ei stund) Wii spel kommer jo aldri til å komme på PC eller tar eg grundig feil nå?

men er ikkje tegnespill mykje bedre på Wii? Mario og slikt?

tegnespill karer :p Joda, med Wiimoten så er det nok lettere å tegne med Wii enn, PS3/360/PC.

Meinte slik at Mario er jo ikkje menneskegrafikk... Meir sann animert fantasifigurer... sjønner :p

Lenke til kommentar
Link til liste?

Her er ei liste over kommande spel til Wii på Gamer.no: http://gamer.no/dates.php?platform=Wii

I min meining er det ikke en konsoll som mann kan (eller bør) spille i mangen mangen timer i strekk som du kan med "sofa konsollene Playstation og Xbox versionene.

Kan vel sitte i sofen med Wii óg. :p Men er jo meir veiving med kontrollen o.l. med Wii enn X360/PS3.

men er ikkje tegnespill mykje bedre på Wii? Mario og slikt?

tegnespill karer :p Joda, med Wiimoten så er det nok lettere å tegne med Wii enn, PS3/360/PC.

Meinte slik at Mario er jo ikkje menneskegrafikk... Meir sann animert fantasifigurer... sjønner :p

Vil tru det er betre med "teiknegrafikk" til Wii enn "menneskegrafikk". Wii har nok ikkje den beste av next-gen konsollane, men viss du ikkje er ei grafikkhore og liker Mario-spel o.l. kan du jo vurdere å kjøpe Wii. Men hadde eg vert deg ville eg sett hvilke spel eg hadde hatt lyst på som kjem til Wii, som eg kjem til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...