Submoose Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg lurer på om denne gjør så man kan bytte mellom 2 skjermer uten å bytte kabler? Eller virker den sånn at den tar inn kun et signal om gangen, slik at det blir fucked når to PC-er sender signaler til den samtidig? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Det du trenger er en KVM Switch. Jeg vil anbefale KVM switch fra avocent. Endret 5. november 2007 av JKJK Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du kan også ha en enhet stående på VGA kabel og en på DVI, så bare bytter du source med source knappen på skjermen. Dette forutsette at du har DVI utgang på en av pcene og DVI inngang på skjermen i tillegg til VGA. De fleste nye skjermer har dette. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Annbefaler deg å ta en tur på Chlas olson. Jeg kjøpte min der. Dobbelkliker på "Scr LK" og så velger jeg pc med 1 og 2 tastene. Med denne kan du også bruke samme tastatur på de 2 pc'ene. og mus forøvring, men den går på ps2 Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Takker for alle svar, skal nok dra innom clasern en gang jeg har tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå