haalo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 okei.. Da slutter jeg å prøve å hjelpe.. Du dreper alle argumentene mine Zethyr Veldig merkelig måte å deklarere at du tapte en diskusjon . Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) okei.. Da slutter jeg å prøve å hjelpe.. Du dreper alle argumentene mine Zethyr Neinei, for all del Du har sagt mye nyttig også, som f.eks. å påpeke at selv om man står stille i antall kilo så kan man gå ned i fettprosent =) Må ikke slutte å prøve å hjelpe, da blir jo forumet dødt haalo; ingen "taper" noe som helst her inne Vi må alle prøve å hjelpe hverandre etter beste evne. Det kan godt hende jeg tar feil med noe av det jeg sier også, og jeg er alltid åpen for å lære mer. blaxtro: Det beste av øvelser for å fjerne fett er de styrkeøvelsene som er tyngst. Dvs. Markløft, knebøy, roing, benkpress, osv. Det øker forbrenninga fantastisk mye i etterkant av treninga, og i tillegg vokser musklene Endret 27. november 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 okei.. Da slutter jeg å prøve å hjelpe.. Du dreper alle argumentene mine Zethyr Veldig merkelig måte å deklarere at du tapte en diskusjon . Dust.. jeg gidder bare ikke kverrulere.. Jeg mener det jeg mener, han mener det han mener.. Vi kan jo argumentere i evigheter, men det blir jo så teit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå