enurweb Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei! Merkelig problem her... Maskinen min har fungert helt fint helt til jeg gikk inn på netthandelen og gooba nettsidene med Opera. Jeg scrollet nedover auksjonene for å se hva som skulle komme men så mens den scrollet nedover stoppet alt bare helt opp, eller det vil si jeg kunne bevege musa men ikke trykke på noe i Opera. Etter litt tid, kanskje 15-20 sekunder virker alt igjen. Scrollet videre men så skjer det igjen, igjen og igjen. Gikk så inn på taskmanager for å sjekke CPU bruken og da finner jeg ut at Opera i tid og utide tar ganske nøyaktig mellom 49-51% CPU bruk bare helt plutselig mens jeg scroller og klikker litt. Da tenker jeg kanskje det er noe uggent på maskinen og laster ned SpyBot for å kjøre en test med det programmet (fjerner spyware). Når jeg starter SpyBot første gangen så hener jeg alle oppdateringene og da skjer jammen meg det samme i SpyBot med at SpyBot tar like mye av CPU og ting stopper litt opp. Skjønner ikke dette altså... Har akkurat fått maskinen tilbake fra service men en ny monster CPU kjøler, noe Thypoon kjøler som bråker en del. Har Asus M2N32-SLI Deluxe hovedkort og AMD Athlon 64 X2 4600+ 2,4 Ghz Socket AM2 CPU. Har noen råd, tips eller rett og slett et klart svar på hva dette kan være? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Det høres ut som om de nettsidene har "buggy" flash elementer som fucker opp flash plugin. Som regel når man opplever "feil" i opera, kræsj, heng etc. er det flash som er årsaken, ikke opera. Prøv å slå av flash og test sidene på ny. Endret 5. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det forklarer vel fortsatt ikke hvorfor SpyBot har samme henge problemet? Opera kræsjet ikke men hang seg litt og så fungerte det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå