hamonrye Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Har satt sammen denne PC-en til en kamerat med budsjett på maks 5000. Resten av delene som PSU og kabinett har han allerede. Noen synspunkter? :!: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58321 Endret 5. november 2007 av hamonrye Lenke til kommentar
hamonrye Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Lurer altså på om disse delene passer sammen og hvorvidt det er et godt valg? Kjempekult dersom noen hjelper meg litt her. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det ser veldig bra ut det der. Du kan kanskje spare litt penger på å bytte ut 8800 kortet med et HD2900pro kort. Disse har så å si samme ytelse. Men HD2900 kortet skal vistnok klokke endel bedre. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 HD2900 lå vell på rundt 8800gts i ytelse, mens et 8800gt ligger nesten på nivå med et 8800gtx i følge de testene jeg har lest.. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Lurer altså på om disse delene passer sammen og hvorvidt det er et godt valg? Kjempekult dersom noen hjelper meg litt her. Du trenger ikkje noens hjelp du, en helt topp økonomi-PC Bare pass på at PSU han har er sterk nok Lenke til kommentar
hamonrye Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Tusen takk for hjelpen, da. Jeg har plukket opp tipsene her inne. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Med den PC-en får du mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå