Gå til innhold

vente på w960i fremfor lg KU990? (les tråden for mitt bruksområde)

dTd

Anbefalte innlegg

Hallo!

nå har jeg ventet lenge med å kjøpe meg ny tlf, ville først gå for en w910i, men etter testen på amobil ble jeg skremt, mest pga lakken som flasset av etter kun 1 Uke!

så jeg valgte å vente litt på w960i som skulle komme i november, men nå kommer den vist ikke før desember. mens jeg ventet kom jeg også over lg KU990 og ble innteresert...

så nå sitter jeg å lurer på om jeg skal gå for KU990 når den kommer ut eller vente på w960i.

først og fremst har jeg tenkt å bruke mobilen til mp3. så til film og annen underholdning. kameraet er jo sånn passe viktig, merker at jeg sjeldent bruker kameraet på min w800i men er vel kanskje pga at det ikke er veldig bra...

det som er da er at w960i er jo walkmanphone og den har god mp3 spiller (hvertfall ut i fra previews) og i tilleg følger det med trådløst headset noe som jeg syns er meget posetivt. den har i tilleg w-lan, også et stort pluss... så har den da mye mere plass enn lg`n.

men så har vi da lg'n som har mye bedre kamera pluss større skjerm til filmer... men er usikker på headsettet til denne. men har lest at mp3 spilleren og lydkvaliteten skal være god.

så hva syns dere?

er litt satt ut ;p

lgn er jo også billigere. Men jeg må antagelig kjøpe nytt headsett til den, pluss minnekort så det blir fort nærme 1000 kr (vel?) ekstra og da ligger de på ommtrent samma pris eller?...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordeler og ulemper:

Lg har større oppløsning.

Lg veier mindre

Lg har større skjerm

Lg har "Super" 3G

Lg har egde, greit å ha om du ikke bor så sentralt

SE har wifi.

SE har best ringetid på gsm, Lg best på 3G, LG best stanby og videotale.

LG har supermye bedre video enn SE.

Et microSD kort på 4 GB koster 323 ifølge prisguiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...