ImmortalTechnique Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kommet mange bra FPS`s i år. Høydepunktene har vært Orange Box, Crysis demoen, Bioshock . CoD4 blir nok enda en klasikker det også (slik som CoD1 og CoD2). Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det har vært en utrolig spillhøst for oss som liker FPS. For min del begynt det på sensommeren med the Darkness før det har gått slag i slag med Bioshock, halo3 og nå nettopp med orange box. Og ikke nok med det snart er COD4, Haze og crysis på plass. Kan FPS livet bli bedre? Min favoritt er Bioshock siden jeg primært spiller singleplayer, men jeg synes at alle spillene som jeg har nevnt er langt over gjennomsnittet uavhengig av sjanger. Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er at jeg føler at FPS har fått mye pes de siste årene med uttrykket "generic shooter" slengt ut i tide og utide. Jeg har digget fps siden doom og i mange år spilte jeg alt som jeg kom over innen sjangeren og jeg synes at denne høsten har sett en revival av denne typen spill. Andre kan kose seg med buzz, singstar eller utallige mini-games spill, men jeg liker best et godt (coop) FPS. Hva er din favoritt? Er det noen spill jeg har glemt? (MoH Airborne, Jericho, Blacksite ...) Vel de titlene du nevner ER Generic Shooter med pek og skyte konseptet utenom Crysis hvor du har langt større gameplay muligheter. Crysis er eneste fps spillet på hundre år som har tatt steget videre. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Crysis er eneste fps spillet på hundre år som har tatt steget videre. Trampeklapp NrK-style med vill jubel! ..eller var jeg ironisk nå? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Crysis er eneste fps spillet på hundre år som har tatt steget videre. Trampeklapp NrK-style med vill jubel! ..eller var jeg ironisk nå? Hahah! :!: Må nesten si det ble dagens ja Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Dette har uten tvil vært et fantastisk FPS-år. Tidligere har jeg knapt rørt spill i sjangeren, men siden jeg fikk 360 har jeg nesten ikke spilt noe annet. Alle xbox 360 spilla mine er shootere, utenom GH2, noe som sier en del. Det har vært en utrolig spillhøst for oss som liker FPS. For min del begynt det på sensommeren med the Darkness før det har gått slag i slag med Bioshock, halo3 og nå nettopp med orange box. Og ikke nok med det snart er COD4, Haze og crysis på plass. Kan FPS livet bli bedre? Min favoritt er Bioshock siden jeg primært spiller singleplayer, men jeg synes at alle spillene som jeg har nevnt er langt over gjennomsnittet uavhengig av sjanger. Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er at jeg føler at FPS har fått mye pes de siste årene med uttrykket "generic shooter" slengt ut i tide og utide. Jeg har digget fps siden doom og i mange år spilte jeg alt som jeg kom over innen sjangeren og jeg synes at denne høsten har sett en revival av denne typen spill. Andre kan kose seg med buzz, singstar eller utallige mini-games spill, men jeg liker best et godt (coop) FPS. Hva er din favoritt? Er det noen spill jeg har glemt? (MoH Airborne, Jericho, Blacksite ...) Vel de titlene du nevner ER Generic Shooter med pek og skyte konseptet utenom Crysis hvor du har langt større gameplay muligheter. Crysis er eneste fps spillet på hundre år som har tatt steget videre. Hva er det du snakker om? Har spilt demoen og betaen og har knapt sett noen mer generisk shooter. Det eneste nye var rustningen til fyren, og sånt har vi sett før. Også idiotisk at fiendene tåler 15 skudd hver, og jeg ble ikke imponert over grafikken heller. (hvis spillet ikke kan kjøre ordentlig på min maskinvare, er det ikke verdt det.. Gidder faen ikke punge ut 20 000 + for å spille det i høy oppløsning og med litt AA) Nei ville tatt Bioshock og COD4 foran crysis any day. Endret 7. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ja ja Avean jeg går ut fra at du har spilt alle de spillene som du mener er generic fps? Kan vi få lov til å like orange box da siden det er primært et pc spill? Men jeg skjønner hva du mener det er jo akkurat like gøy som tidligere valve spill så alt er ved det gamle. I dag skal jeg i butikken for å plukke opp cod4. Glede glede hipp hurra! Endret 9. november 2007 av mbiof Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vel de titlene du nevner ER Generic Shooter med pek og skyte konseptet utenom Crysis hvor du har langt større gameplay muligheter.Crysis er eneste fps spillet på hundre år som har tatt steget videre. Keen på å si HVORFOR du mener Crysis har tatt steget videre i motsetning til FPS-spill som Bioshock, som overhodet ikke er generic? Forventer gode argumeneter som alltid nå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Fordi Bioshock finnes på xbox og ikke PS3? Duh Uansett, å si at bioshock er et generisk fps er bare tullprat. DOOM er generisk fps. Endret 11. november 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå