John-Abruzzi Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hallo, er det noen her på forum som har handlet g-unit eller 50 cent klær på nettet? ser de selger noe på amazon og ebay men kunne tenkt meg en "ekte nettbutikk" finner enkelte sider der dem selger men vet ikke om jeg kan stole på disse sidene. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen butikker i oslo som selger det? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen butikker i oslo som selger det? vet dessverre ikke om noen nettbutikker.. men mulig DNA selger G-unit sko... er ikke G-unit samme som 50 cent a? kompisen min kjøpte ihvertfall seg ett par litt småkule 50 cent sko der.. mulig jeg blander 50 cent og g-unit, har verken peiling på Hip-hop musikk eller klesstil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 G-Unit er 50-Cent gruppa med flere folk, 50 Cent er bare han wankstaen ^^ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 G-Unit er 50-Cent gruppa med flere folk, 50 Cent er bare han wankstaen ^^ ahh der hadde vi det , da har de ihvertfall G-unit sko på DNA Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ingen som vet om noen nettsider? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 De har en eastside store i Lillestrøm, hvis du skulle bo i nærheten. Mulig flava har noe? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Lillestrøm er nok ikke det nærmeste, jeg bor i haugesund viss det er noen som kjenner til noen i nærheten av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå