anarkisten Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hver gang jeg skifter hardisk får jeg et problem. Gamle epost går tapt. Finnes det ikke et bra opplegg på å lagre den gamle eposten slik at de blir lett oversiktlige og søkbare senere ? Jeg bruker Outlook Express 6 Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Let litt i menyene.. Tror det skal være noe som heter 'import/export'.. Da får du lagret alle mailene til en fil, som du senere kan 'installere' igjen.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Bruker www.runbox.no jeg. Har 100Mb lagringsplass med mulighet for å kjøpe mer. Det koster penger å ha mail-adresse her da. Men det er vel anvendte penger. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har runbox jeg og. Det eneste problemet med dem , er at når jeg reinstalerer dataen , og glemmer å krysse av " save copy on net" i outlook, så slettes alt posten... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du finner maildataene dine i C:Documents and Settings"brukernavn"Local SettingsApplication DataIdentities{"Ei lang rekke tal"}MicrosoftOutlook Express Bare kopier og deretter importer eller kopier tilbake når du har formatert. (I 98 ligger det under windowsapplication dataosv.) Noen av katalogene er skjulte så du må skru av skjulinga først. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Mitt tips er å ta ibruk Outlook. Der lagres alt en en og samme fil. Adressene, avtalene, mailene, ALT. Ingen problemer med å importere, og lett å ta backup. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Brukar e-backup til å ta kopi av mailen min. Fungerar knirkefritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå