rogerjo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg bare måtte ha et bilde av en gylden pils i det gyldne kveldslyset jeg opplevde på hytta forrige helg. Begge deler til avnytelse. Noen kommentarer? Hilsen Roger Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 etter min mening skulle det skulle vært litt mer belysning ved "foten" av glasset.. Ellers meget bra. Behagelig å se på! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Om du fjerner glasset, og fokuserer på bakgrunn så hadde det sikkert blitt knall det Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Hei og takker for meldinger: Til Petersk91 Jeg har en versjon der underlaget vises. Det ble for meg en forstyrrende lys stripe. Men du har et poeng. Det ser på et vis ut som om glasset forsvinner i underlaget. Til Mr. Olsen Glasset er nok essensielt for bildet, og det må få være der. Og apropos gyldne ting, glasset er faktisk plassert i "det gyldne snitt" så jeg kunne kanskje ha utvidet tittelen litt Hilsen Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå