P0nduz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei er på utkikk etter en ny souround reciver og tenkte da på Yamaha rxv661 kommer til å bli brukt mest til film kommer også til å koble på spillmaskin'er og en laptop når jeg viser flim fra denne. Er dette en bra reciver til formålet mitt eller er det noe mye bedre i denne prisklassen som kan skaffes på elkjøp eller lefdal da jeg har gavekort der. (eller er det noe som er sinnsykt mye bedre fra andre steder til ca samme prisen?) Musikk er nedprioritert sånn sett da har jeg et annet stereoanlegg. Takker for alle svar mvh Christer Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Den er helt kurrant den. Kjenner en som har en Yamaha sur.reciever, og den spiller godt nok på de høyttalerene som fulgte med pakka. Den der er nok hakket kraftigere, men koblingsmessig er den veldig lik. God og enkel meny og relativt liten fjernkontroll også. Lenke til kommentar
coban Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Yamaha føres på bestillingssortiment hos Lefdal så du kan få den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har tenkt til og kjøpe meg RXV 661 selv, sammen med Yamaha NS777 fronthøytalere, NS555 center og NS333 bakhøyttalere. Noe som irriterer meg er at RXV 661 ikke finnes i hardware sin prisguide Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har tenkt til og kjøpe meg RXV 661 selv, sammen med Yamaha NS777 fronthøytalere, NS555 center og NS333 bakhøyttalere.Noe som irriterer meg er at RXV 661 ikke finnes i hardware sin prisguide Fått kjøpt deg høytalere og forsterker enda ell? Åssen funker det? Planer om å kjøpe med deg selv Hvor mye ga du for det totalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå