savyer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bare ignorer de eller sleng drit tilbake. Om ikke lenge er det tid for vidergående og då endrer alt seg. Snus og røyk er ikke så kult lengre og mange forskjellige personligheter kommer sammen. De som er "kul" blir fort de som alle snakker drit om. Husk at ungdommskolen og vidergående er bare en liten brøk del av hele livet ditt. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 snakk med lærerne, de kan sikkert hjelpe.HVIS det ikke går så skriver du og dine foreldre ett brev til skolen og henviser til mobbeparagrafen, da MÅ dere få hjelp. om alt går til helvete fortsatt så kan du vel bytte skole? har selv veldige gode erfaringer med steinerskolen, der jeg starta i høst på grunn av det samme problemet som deg. PS: Kjøtthomo, et skjellsord som virker. mamma gutt.......kristen skole anyway... Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 snakk med lærerne, de kan sikkert hjelpe.HVIS det ikke går så skriver du og dine foreldre ett brev til skolen og henviser til mobbeparagrafen, da MÅ dere få hjelp. om alt går til helvete fortsatt så kan du vel bytte skole? har selv veldige gode erfaringer med steinerskolen, der jeg starta i høst på grunn av det samme problemet som deg. PS: Kjøtthomo, et skjellsord som virker. mamma gutt.......kristen skole anyway... Utrolig saklig innlegg, takk for din innsikt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg forstår deg, men du må bare bite tennene sammen. Det kunne tross alt vært verre ting enn at du har nok penger og vet å kle deg skikkelig. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 haha...du fortjente det! Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvis du blir mobba på skolen må man stå opp for seg selv, ikke gå og sladre som en liten drittunge til læreren, med mindre det er EKSTREMT ille kommer ann på tillfelle, men mitt råd er å kansje trene litt og så slå tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå