Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mobbet på skolen..

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Bare ignorer de eller sleng drit tilbake. Om ikke lenge er det tid for vidergående og då endrer alt seg. Snus og røyk er ikke så kult lengre og mange forskjellige personligheter kommer sammen. De som er "kul" blir fort de som alle snakker drit om. Husk at ungdommskolen og vidergående er bare en liten brøk del av hele livet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snakk med lærerne, de kan sikkert hjelpe.

HVIS det ikke går så skriver du og dine foreldre ett brev til skolen og henviser til mobbeparagrafen, da MÅ dere få hjelp.

om alt går til helvete fortsatt så kan du vel bytte skole? har selv veldige gode erfaringer med steinerskolen, der jeg starta i høst på grunn av det samme problemet som deg.

PS: Kjøtthomo, et skjellsord som virker.

mamma gutt.......kristen skole anyway...

Lenke til kommentar
snakk med lærerne, de kan sikkert hjelpe.

HVIS det ikke går så skriver du og dine foreldre ett brev til skolen og henviser til mobbeparagrafen, da MÅ dere få hjelp.

om alt går til helvete fortsatt så kan du vel bytte skole? har selv veldige gode erfaringer med steinerskolen, der jeg starta i høst på grunn av det samme problemet som deg.

PS: Kjøtthomo, et skjellsord som virker.

mamma gutt.......kristen skole anyway...

Utrolig saklig innlegg, takk for din innsikt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvis du blir mobba på skolen må man stå opp for seg selv, ikke gå og sladre som en liten drittunge til læreren, med mindre det er EKSTREMT ille kommer ann på tillfelle, men mitt råd er å kansje trene litt og så slå tilbake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...