Clintern Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Nå tilhører jeg den generasjonen som fikk "glede" av å avslutte grunnskolen i 9.klasse :O Året etter ble 10. innført Jeg og en til var mobbeofre i 7-9 klasse, bedret seg litt i 9. Vi ignorerte stort sett disse mobberne som var de samme hver gang. Men de ga seg aldri. De var en stor gjeng og, men 2-3 av dem som mobbet. Bare idioti å ta igjen når dem er 2-3 ganger fler. Gikk dem aleine hørte man aldri noe, gikk jeg i større gjeng holdt dem seg også i ro Men disse var ikke folk å spøke med heller. De havnet stadig i slåsskamper(ikke med meg) og til og med politiet var innom skolen 2 ganger i uka som en rutine kontroll. Var en dag vi låste oss inne i en bygning for å unngå dem i et friminutt. Noen dager senere møtte jeg på en av dem(som gikk i klasse over meg). Han var tydelig pissed off fordi jeg hadde stengt dem ute. Han fika til meg ^^ Var nesten så jeg smalt en hard knyttneve i trynet hans men han var større enn meg(fysisk) så kunne fort gått galt. Kall meg gjerne pyse. Innsett det i ettertid og angret på at jeg ikke tok mer igjen MEN, fikk høre etter jeg sluttet i 9.klasse at noen av de mobberne hadde vært innvolvert i noe meget alvorlig hjemme hos en og ene mistet visst livet og. Likegreit at jeg ikke tok igjen for de var visst noen ordentlige problembarn ^^ Blei aldri mobbet på VGS dog Vær litt forsiktig med hvem og hvordan du tar igjen for man kan aldri vite åssen folk dem egentlig er. Hvis man ikke kjenner de. Om folk jeg kjenner mobbet meg så hadde de fått tilbake. Var en gang jeg kranglet med bestevennen min og jeg sparka han skikkelig hardt i magen ^^ Men vi har bare ledd av det i ettertid Endret 5. november 2007 av Clintern Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Takker for alle svar Gjikk mye mye mye bedre på skolen i dag Hørte det bare en gang, og det var fra feite gubben, men det var i den forbindelse med at han går rundt å sier: Slår man en jente, så er man homo! Det jeg gjorde, var å sette meg på fange til ei jente, så tok hu meg i skritte, å da hoppa jeg, åsså fikk hun vondt xD. Ser mangen kommenterer kles-stil.. Tror neppe den er dårlig. Som jer har nevnt tidligere ; Peak, Bjørn Borg, LAcoste og WECZ Gjikk i en brun WEZC genser med røde WEZC logoer, og jogge-bukse.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Klesstilen er sikkert bra den, men så er det noe med at de kanskje er misunnelig på deg fordi du har dyrere og penere klær enn dem, det er godt mulig. Har du prøvd en dag og bare gå med helt vanlige som "alle" går med? Flott å høre at det går litt bedre ivertfall! Bare husk de tre T'ene som ble nevnt litt lenger opp i tråden her Endret 6. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Takker for alle svar Gjikk mye mye mye bedre på skolen i dag Hørte det bare en gang, og det var fra feite gubben, men det var i den forbindelse med at han går rundt å sier: Slår man en jente, så er man homo!Det jeg gjorde, var å sette meg på fange til ei jente, så tok hu meg i skritte, å da hoppa jeg, åsså fikk hun vondt xD. Ser mangen kommenterer kles-stil.. Tror neppe den er dårlig. Som jer har nevnt tidligere ; Peak, Bjørn Borg, LAcoste og WECZ Gjikk i en brun WEZC genser med røde WEZC logoer, og jogge-bukse.. Kan du slutte å bruke ord som "feit" og "feite"? Det er faktisk sårende å se disse bli brukt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Takker for alle svar Gjikk mye mye mye bedre på skolen i dag Hørte det bare en gang, og det var fra feite gubben, men det var i den forbindelse med at han går rundt å sier: Slår man en jente, så er man homo!Det jeg gjorde, var å sette meg på fange til ei jente, så tok hu meg i skritte, å da hoppa jeg, åsså fikk hun vondt xD. Ser mangen kommenterer kles-stil.. Tror neppe den er dårlig. Som jer har nevnt tidligere ; Peak, Bjørn Borg, LAcoste og WECZ Gjikk i en brun WEZC genser med røde WEZC logoer, og jogge-bukse.. Kan du slutte å bruke ord som "feit" og "feite"? Det er faktisk sårende å se disse bli brukt. Fordi? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 dessverre er det mange som er drittsekker på skolen (og noen hele livet)... Har hatt noen sånne selv i klassen og innimellom får man gjennomgå, men hvertfall det som var fint med klassen min er at de fleste støttet hverandre unntatt enkelte (de som ertet/mobbet). F.eks. da han ene stadig vekk slang dritt eller småplukket på en annen over lengre tid uten at han sluttet tok vi rett og slett en tur ned til inspektøren og pga. de som mobber ofte ikke er mønsterelever roer dem seg ned kraftig hvis skolen tar det særiøst. Det er jo ikke første tingen de har på seg... Har en annen i klassen som ble kalt for stygge ting. Han fortalte det hjemme og da dro hele familien på besøk til familien til han som mobbet og tok det opp. Når foreldra får høre historien og hvordan de oppfører seg vil nok de fleste snakke til barna sine. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du kjøper ikke kniv eller balltre (IKKE SMINKE for den del). Du må begynne med kamsport eller litt hardere sporter og få litt bank rent fysisk, få ett sterke sinn og tålmodighet, forresten kickbocksing er ett bra alternativ, her lærer du å sloss, du får en utrolig tålmodighet og et sterkere og hardere sinn. Og det Soss stempelet blir ikke tatt vekk hvis du går med "pannebånd" og svettebånd Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Som jeg sa tidligere, start på kampsport. Det hjelper utrolig mye! Jeg merker fort at jeg tåler mye mer bank nå, enn jeg gjorde for 5 mnd siden. De jeg sparrer mot er som regel 2-8 år elde enn meg, så jeg blir litt eid innimellom Det sier seg selv at man får større selvtillit da. Men ikke la sånne småting som femi osv. komme innpå deg. Det blir for dumt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tro meg. Kampsport funker ikke. Det gjør heller ikke vold eller våpen. Og slenge dritt tilbake er heller ikke lurt, da mobbere lett blir provosert, og du risikerer å få en neve i trynet. Har selv blitt mobbet, og mobbet selv. Tro meg, det funker ikke. Det du kan gjøre, er rett og slett å sto imot mobberne. Bare være den du er. Få deg nye venner, unngå mobberne. Bare ignorer mobberne. Mine problemer gikk bare over da mobberen innså at det var ingen som likte han lengre, fordi han mobbet. Er bare å håpe på det beste av og til. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tro meg. Kampsport funker ikke. Det gjør heller ikke vold eller våpen. Og slenge dritt tilbake er heller ikke lurt, da mobbere lett blir provosert, og du risikerer å få en neve i trynet. Har selv blitt mobbet, og mobbet selv. Tro meg, det funker ikke. Det du kan gjøre, er rett og slett å sto imot mobberne. Bare være den du er. Få deg nye venner, unngå mobberne. Bare ignorer mobberne. Mine problemer gikk bare over da mobberen innså at det var ingen som likte han lengre, fordi han mobbet. Er bare å håpe på det beste av og til. Om du vil være bitcha i klassen følger du denne mannens råd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Tro meg. Kampsport funker ikke. Det gjør heller ikke vold eller våpen. Og slenge dritt tilbake er heller ikke lurt, da mobbere lett blir provosert, og du risikerer å få en neve i trynet. Har selv blitt mobbet, og mobbet selv. Tro meg, det funker ikke. Det du kan gjøre, er rett og slett å sto imot mobberne. Bare være den du er. Få deg nye venner, unngå mobberne. Bare ignorer mobberne. Mine problemer gikk bare over da mobberen innså at det var ingen som likte han lengre, fordi han mobbet. Er bare å håpe på det beste av og til. Om du vil være bitcha i klassen følger du denne mannens råd Tøffen. Konflikter trenger ikke alltid å løses med vold. trådstarter har forresten ikke fått juling såvidt jeg har lest. Derfor skrev jeg det. Endret 6. november 2007 av Slettet+132 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvem har sagt noe om vold? Og forresten: ordtaket om at vold ikke løser noen ting er bullshit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvem har sagt noe om vold? Og forresten: ordtaket om at vold ikke løser noen ting er bullshit. Mange. Men hva hjelper vold med i slike sammenhenger? Å bli fryktet av flere, fordi du ikke bare er [grunn for mobbing], men også en psyko som denger andre? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 snakk med lærerne, de kan sikkert hjelpe.HVIS det ikke går så skriver du og dine foreldre ett brev til skolen og henviser til mobbeparagrafen, da MÅ dere få hjelp. om alt går til helvete fortsatt så kan du vel bytte skole? har selv veldige gode erfaringer med steinerskolen, der jeg starta i høst på grunn av det samme problemet som deg. PS: Kjøtthomo, et skjellsord som virker. Og slutte eller å gå til lærerne vil ikke hjelpe, da har mobberene allerede vunnet, og du vil aldri oppnå respekt med disse folka igjen Glemte å nevne at jeg nesten bare har venner som er 1 år mindre =/ Jeg er kanske høy, åsså går jeg me di småe der. Er ikke bare en ting jeg blir mobba for :'( Har vell 2-3 venner i klassen, som jeg pleier å være med, da.. Om de er mindre har ikke det noe og si, jeg har venner som er 4 år mindre en meg, og jeg er over 18 hvilken klasse er du i? tren kampsport i et par måneder, kjøp deg et fint balltre og en liten kniv. Å drepe noen vil heller ikke hjelpe, kniv og balltre er bare en dårlig måte og ta igjen på, ett slagsmål er jeg med på, men og ødelegge resten av livet ditt for ett skjeldsord er ikke å anbefale Jeg må bare si det at har vert borti det samme, ble ikke kalt homo, men andre ting, det endre opp med at jeg ikke hadde noen venner på hele ungdomsskolen, INGEN! Lærerne hjelper det ikke å gå til, ill promis you, de gjør bare vont verre. SLENG dritt tilbake, tenk ut sleipe kommentarer så de andre ler med deg, og ikke av deg. Og lover deg ikke slutt på skolen, om 1,5 år er du ferdig med ungdomsskolen, og du skal over på vidergående, der er det ingen som mobber, der er det ikke lenger gøy og mobbe, ikke lenger kult og mobbe Hold ut, og hold kniven langt unna skolen Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ehapuz: Nå anbefaler jeg ikke kampsport bare for at han kan lære seg å sloss for så å banke driiten ut av dem(selv om det hadde hjulpet og), men for å bygge opp selvtilliten sin og rett og slett bli litt tøffere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Joa, den er grei. Kampsport i seg selv er jo også en bra måte å sosialisere seg på. Men delen med å banke folk, som andre har kommet med, er helt feil. (hosthosthostfeilhosthosthost) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva skal jeg gjøre? Skal jeg si det til noen? Det beste i din situasjon er å stille alle ormeynglene opp på rekke og gi dem nakkeskudd en etter en! Ellerno At noen ynkelige patetiske biologiske maskiner skal gi deg et surt liv er fullstendig uakseptabelt. Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 litt av et land vi bor i. kle deg i "vanlige" klær. så det er greit at folk ikke blir akseptert når de går i de klærne de vil gå i? finn deg ei dame. er det greit at homofile blir mobbet? bynn med kampsport. er det ikke en allmenn rett å bli respektert for den man er selv om man kanskje er puslete. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hie gjest har en fin greie jeg bruker mot frekke feite folk, men det er alltid en ting du må huske uansett! 1. Hvis noen roper på deg, ikke reager umiddelbart, men ikke vær altfor treig heller. 2. Hvis noen driver å prater frekt til deg, bare gå, eller begyn med noe annet. ignorer dem. nå til dne stningen "Selv i verdensrommet ville du ikke vært i vektløs tilstand" Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ble mobbet selv gjennom nesten hele barneskolen. og i 7nde klassen fikk jeg nok: jeg tok meg med en kniv, liten rød macgyver kniv... sa til meg selv hele tiden, at hvis han mobber meg idag, da tar jeg opp kniven og gjør meg ferdig med han... Heldigvis fikk jeg ikke tak i han(aner ikke hva som kunne ha skjedd da) men en annen fyr kom og stilte seg framfor meg (en av de som ikke er med på noen sitt team, men plager begge.. eller hvordan jeg skal forklare det) jeg trua han og ingen turte å gjøre meg noe igjen. så; IKKE bruk kniv, det gjør vondt værre. folk kalte meg og homo i begynnelsen av 8nde klassen, men jeg fikk meg dame etterhvert og de ga seg . om du ikke vinner den fysiske kampen, vinn ihvertfall den verbale kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå