Gjest Gjest_Trist Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei. Vet ikke om dette er riktig plass å ha denne tråden, men .. Jeg går andre året på Ungdomsskolen. De første månedene i åttende klasse gjikk helt fint. Men når det hadde gått ca. 2-3 måneder, begynnte folk jeg ikke ante hvem va, å si "Hei homo!" til meg. Etter hvært begynnte folk jeg viste hvem hva, og si det til meg også. Jeg går nå i niende klasse, og det har faktisk dempa seg litt. Men det kommer jo en gang i blandt =/ Hvorfor meg? Hvorfor akkurat meg? =/ Vi har nå stundenter på skolen, og de skrev en adjektiv fortelling i forrige veke, og da skulle alle elevene i klassen. Selfølgeligt ble det nevnt "femi". å gjett hvem den havna på ? Meg, så klart. Da ledde alle kraftigt, å koste seg, mens jeg satt der spurt rød i trynet å ville grine. Den dagen det skjedde, og dagen etterpå, nevnte folka i klassen det igjenn. Jeg håpte de skulle glømme den adjektiv-frortellingen, men neida. Nå ligger den innpå fronter (et program som vi bruker via skulen, der vi har våres eget arkiv, lærerene kan legge ut bilder og nyheter osv. = En slaks hjemmeside..). Til og med mine beste venner, sa "Yo femi" den dagen. Jeg har enda ikke nevnt noe til foreldra mine, jeg bare orker det ikke ! Ble mobba litt på barnskolen også, men der va det en fantastisk jente som hadde god "makt" på skolen, å sa de skulle slutte, og de hørte på henne. Jeg går dessverre ikke i klassen hennes nå Nå trenger jeg håndball 3 ganger i uken, og til og med der er det noen som kaller meg homo. Det er vell bare 2-3 stk, han ene er en skjikkelig rundbrenner, han andre er en skikkelig CP skada fyr. Han har problem, han må alltid være borti å terge noen. Idag nor jeg var på trening, nor den var ferdig, og jeg skulle ned til sykkelen min, sa rundbrenneren til meg: Look, i got a gay behind me! Jeg ble så forbanna at jeg begynnte å grine på hjemmturen. HVORFOR MEG?! :'( Pappaen min har en god jobb. Han ble nr. 49 av de rikeste i min kommune. Siden han har god inntekt, har jeg merke klær. Peak, Bjørn Borg og Lacoste. Har nok hørt "Soss" en del ganger også, men det er bare fra vennene mine, men det er ikke det værste. Jeg tar det som en spøk Det er verre med å bli kalt "homo".. Kan dere forstå hvorfor det absolutt skulle gå ut over meg? Jeg er lei hele ordet! Hva skal jeg gjøre? Skal jeg si det til noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ta det som en mann. Du blir kalt homo på skolen, det er ikke verdens undergang. Kall de ord som faggot, skinkerytter, tarmfreser og homofaen tilbake. Om du kommer med mer kreative ord en dem holder de sjeft serru. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ta igjen. Sleng dritt tilbake! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Enig med Göncz. tarmfreser Lenke til kommentar
Feil Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) snakk med lærerne, de kan sikkert hjelpe. HVIS det ikke går så skriver du og dine foreldre ett brev til skolen og henviser til mobbeparagrafen, da MÅ dere få hjelp. om alt går til helvete fortsatt så kan du vel bytte skole? har selv veldige gode erfaringer med steinerskolen, der jeg starta i høst på grunn av det samme problemet som deg. PS: Kjøtthomo, et skjellsord som virker. Endret 5. november 2007 av Feil Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Takk for svar.. Noen tips til noen ord som jeg kan si til en forbanna feiting i klassen, som veger 120kg ? Sier jeg "du lukter vondt, du er feit" så kommer han bare "Du er en homo, som ikke kan håndball".. Så dere mener jeg bare skal si igjenn? Han på håndball-laget, som var en CP skada drittunge, slår meg jo bare. Tar blodpupp, osv.. -- Glemte å nevne at jeg nesten bare har venner som er 1 år mindre =/ Jeg er kanske høy, åsså går jeg me di småe der. Er ikke bare en ting jeg blir mobba for :'( Har vell 2-3 venner i klassen, som jeg pleier å være med, da.. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hvilken klasse er du i? tren kampsport i et par måneder, kjøp deg et fint balltre og en liten kniv. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Så er spørsmålet: Hvorfor mobber de akkurat deg? * Er du en skikkelig soss? * Er du en person folk ikke liker? * Og i så fall hvorfor? Det er veldig viktig å være kritisk til seg selv, hvordan man oppfører seg, hvordan man kler seg, og er man snille med de andre tilbake. Personlig synes jeg ikke det å ta igjen er det beste, jeg pleier å ignorere. Er det noen som pirker på meg ignorerer jeg bare, og da slutter de. Men blir det skikkelig innpåslitent så kan jeg slenge dritt tilbake... Prøv å ta det som en mann! Bare gi en stor faen i alt de sier, og ikke bry deg om småting. Det femi greiene synes jeg da ikke var noe særlig å bli flau for, personlig ville jeg bare ledd med. Nå er nok situasjonen litt spesiell for deg siden du blir mobbet ganske ofte. Ellers så synes jeg burde du snakket med foreldrene dine, noe jeg hadde gjort med en gang (jeg går første videregående). De er der for å hjelpe deg, noe jeg er helt sikker på at de vil. Det er trist å høre om folk som har det slik! Endret 5. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvis noen angriper deg fysisk så angriper du tilbake. Det spiller liten rolle om du er svak eller liten, en knyttneve i fjeset gjør vondt uansett. Du kan jo ikke bare la dem knuse deg uten motsand! Kall de som mobber deg for klærene dine fattige, kall CP-barnet for CP-barn, kall rundebrenneren for en hore og at morra hans er billig, etc. Hvis du angriper dem med personlige kommentarer så svir det. Og aldri, ALDRI grin! Lenke til kommentar
Feil Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 slik hadde jeg det fra første klasse, og jeg kan trygt si at du bør avslutte det så fort som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Går i 9'ende. Du vil at jeg skal kviv-stikke folka? Omg. Never Tror ikke vold hjelper i denne situasjonen =/ Men, skal prøve å svare frekkt tilbake, så skal jeg se ossen det går. Hjelper ikke det, får jeg vell snakke med rådgiver, før jeg blander inn foreldra mine.. Selvin: Pappa er nesten aldri hjemme, fordi han er sjef på en flyplass.. De sliter med økonomien for tiden, så han jobber som en helt. Blander jeg inn foreldra mine, blir han abre enda mer sliten =/ Mens mamma jobber fra 8.00-15.00, når hun kommer hjem, rydder hun og går tur å alt det der. Det er rett å slett hektisk hele dagen. Blir til at det er jeg som lager mat for hele familien .. Men takk for tipsene. Som jeg nevnte tidligere, får jeg ignorere de, eller slenge dritt tilake, før jeg blander inn foreldra mine.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Og aldri, ALDRI grin! Helt enig! Da viser du at du er svak, og da blir det desto mer morro å plage deg! Så dere mener jeg bare skal si igjenn?Han på håndball-laget, som var en CP skada drittunge, slår meg jo bare. Tar blodpupp, osv.. Hvorfor inni svarteste skauen gjør ikke treneren noe? For noen blinde vesen! Men for all del som teletubbiekid sa, ikke begynn å grin! Det er egentlig det verste som kan skje. Prøv heller å la sinne flyte igjenom... Selvin:Pappa er nesten aldri hjemme, fordi han er sjef på en flyplass.. De sliter med økonomien for tiden, så han jobber som en helt. Blander jeg inn foreldra mine, blir han bare enda mer sliten =/ Mens mamma jobber fra 8.00-15.00, når hun kommer hjem, rydder hun og går tur å alt det der. Det er rett å slett hektisk hele dagen. Blir til at det er jeg som lager mat for hele familien .. Men takk for tipsene. Som jeg nevnte tidligere, får jeg ignorere de, eller slenge dritt tilbake, før jeg blander inn foreldra mine.. Jeg skjønner. Et kjent problem i dagens familier, foreldrene har alt for mye å gjøre dermed klarer de omtrent ikke ta skikkelig vare på ungene sine. Forferdelig trist, men sant.. Lærerene da? Er de aktuelle å snakke med? Helsesøster? Helsesøster på skolen vår er kjempehyggelig, og hadde jeg blitt mobbet hadde jeg snakket med henne på flekken! Endret 5. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har aldri grene offentlig.. Har tatt det nor jeg er hjemme, under dyna .. =/ Takk for alle svar, er utrolig takknemlig.. Jeg har vell nevnt det for treneren, det der med CP-ungen.. Og han sa jeg bare skulle gji beskjed om det gjenntok seg.. Det er godt å få det ut.. =/ Lenke til kommentar
Feil Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 du må rett og slett bli hard, du kan godt ta mot litt utskjelning, men du kan bare ikke ta imot fysiske angrep, da blir du bare bitchen demmers. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Har aldri grene offentlig.. Har tatt det nor jeg er hjemme, under dyna .. =/ Takk for alle svar, er utrolig takknemlig.. Jeg har vell nevnt det for treneren, det der med CP-ungen.. Og han sa jeg bare skulle gji beskjed om det gjenntok seg.. Det er godt å få det ut.. =/ Da blir det for så vidt en annen ting! Det er bare hyggelig og hjelpe, og skjønner godt det er deilig å få det ut. Noen å snakke med er alltid godt, da får du letta litt på trykket på en måte du må rett og slett bli hard, du kan godt ta mot litt utskjelning, men du kan bare ikke ta imot fysiske angrep, da blir du bare bitchen demmers. Det er noe der også. Utskjelninger er greit, de kan du ignorere til en viss grad, men når det går over til fysisk kontakt. Da har det gått for langt. Endret 5. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 ignoranse er som regel det beste anngreper mot slike idioter. Ikke gi dem en raksjon, vis at du ikke kunne brydd deg mindre. For i øyeblikket du viser at dette går skikkelig innpå deg, da har du tapt. Så klart er det ikke sånn overalt, men veldig ofte. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 ignoranse er som regel det beste anngreper mot slike idioter. Ikke gi dem en raksjon, vis at du ikke kunne brydd deg mindre. For i øyeblikket du viser at dette går skikkelig innpå deg, da har du tapt. Så klart er det ikke sånn overalt, men veldig ofte. Bare for å få det klart: Dette her har jeg gjort nok av ganger, og det hjelper! Nesten hver gang. Da gidder de ikke mer, de synes ikke det er noe morro lengre, dermed holder de opp... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Selvin: Den ene læreren min, er bare rar. Vil ha minst mulig kontakt med henne, takk. Den andre læreren er bedre.. Jeg kom på at han der feite gubben i klassen, har nevnt det for den snille læreren. Han tok det i en sammenheng med at han ble plagd, fordi folk kallte han feit osv, så sa han at de som kalte han feit, også kate meg homo. De stoppa faktisk etter det.. Tilbake til helsesøster, så har jeg aldri snakka med hun alene. Stikker jeg forresten til helsesøster nå, vil halve skolen se det. Hun ligger så sentralt, liksom.. Å da går det vell rykter om at jeg stakk til helsesøster for å få kondom -_- -- En ting litt uttafor teamet: Om jeg sier til ei veninne at jeg liker en jente, så sprer ryktene seg så forbanna kjapt. Dagen etterpå, kommer halve skolen å sier "OOOO, DU LIKER ********".. Er det så stor interesse over alle, eller er det bare meg? -- For og si det slik, har jeg aldri "brydd" meg serlig når folk sier det. Jeg snur meg ikke, om de er bak meg, eller jeg bare ser vekk om de står forran meg og sier det.. Så de har faktisk ikke fått så god respons, men som jeg nevnte , har de dempa seg det siste året, men det er jo selfølgeligt noen kommentarer. Fikk faktisk høre av en god veninne av meg; Du liker en gutt du! Da ble jeg virkeligt skuffa. Hun sa jeg likte en som ble plaga for livet på barneskolen. Han går faktisk på drill !?.. Idag på skolen, sa jeg tilfeldig at jeg skulle ver DJ på juleballet, noe som selfølgeligt var en spøk, men da fikk jeg høre: Skal vi høre på all den homse musikken din da?.. Er det så forbanna ille, at jeg har 4 MIKA sanger på mobilen?.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 ALDRI synk ned på deres nivå. ALDRI! Gjør du det er du ikke noe bedre enn det de er. Og mobber du en som er overvektig så er du værre enn de som mobber deg. Du har ingen anelse om gutten har overspist eller er/har vært syk. Og vold avler kun vold, du vil ikke vinne noen respekt hvis du drar til noen. Ta det opp med lærer eller rektor. Ved å ikke bry deg så vil de slutte å mobbe deg etterhvert, de vil miste interessen. Du kan snakke åpent om dette med lærere, rektor, helsesøster, rådgiver og skolens tilsatte psykolog. Samtlige har taushetsplikt. En eldre venn, evt støttekontakt, kan også være en god ting å ha. Har du forresten prøvd å få deg dame? Det er også helt naturlig å være homofil, og det er ikke noe galt i å være det. (Bare sånn i tilfelle du er homofil) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Selvin: Den ene læreren min, er bare rar. Vil ha minst mulig kontakt med henne, takk. Den andre læreren er bedre.. Jeg kom på at han der feite gubben i klassen, har nevnt det for den snille læreren. Han tok det i en sammenheng med at han ble plagd, fordi folk kallte han feit osv, så sa han at de som kalte han feit, også kate meg homo. De stoppa faktisk etter det.. Tilbake til helsesøster, så har jeg aldri snakka med hun alene. Stikker jeg forresten til helsesøster nå, vil halve skolen se det. Hun ligger så sentralt, liksom.. Å da går det vell rykter om at jeg stakk til helsesøster for å få kondom -_- -- En ting litt uttafor teamet: Om jeg sier til ei veninne at jeg liker en jente, så sprer ryktene seg så forbanna kjapt. Dagen etterpå, kommer halve skolen å sier "OOOO, DU LIKER ********".. Er det så stor interesse over alle, eller er det bare meg? -- For og si det slik, har jeg aldri "brydd" meg serlig når folk sier det. Jeg snur meg ikke, om de er bak meg, eller jeg bare ser vekk om de står forran meg og sier det.. Så de har faktisk ikke fått så god respons, men som jeg nevnte , har de dempa seg det siste året, men det er jo selfølgeligt noen kommentarer. Fikk faktisk høre av en god veninne av meg; Du liker en gutt du! Da ble jeg virkeligt skuffa. Hun sa jeg likte en som ble plaga for livet på barneskolen. Han går faktisk på drill !?.. Idag på skolen, sa jeg tilfeldig at jeg skulle ver DJ på juleballet, noe som selfølgeligt var en spøk, men da fikk jeg høre: Skal vi høre på all den homse musikken din da?.. Er det så forbanna ille, at jeg har 4 MIKA sanger på mobilen?.. Hoho, Nå kom det noen gode tanker på hjernen. Gå til helsesøster, og vist noen sier at: "Haha, har du skaffa deg kondom du da? Så sier du: "Ja, for jeg får meg i alle fall mus jeg da". Og gå ut og si at du liker ei jente. Da kommer vell alle til og si at haha liker du ****** du da. Så sier du: "Ja, for jeg er vertfall ikke homo jeg da". Så sier du "Burn" Endret 5. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå