Fribbern Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei. Jeg skal ta et bilde hvor det skal ligge en liten dam med blod på bakken. Men er det noen som vet om godt tips til hvordan jeg kan lage det? Hels billig ting som er tilgjengelig i huset. Takker for svar. Mvh Anders Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Vann med rød konditorfarge kanskje. Men det beste hadde vært griseblod, er ikke så vanskelig å få tak i edit: kjenner du noen emo'er? Endret 5. november 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bruk solbærsirup. Ser ekte ut, og fungerer mye bedre enn rød konditorfarge, som også er en god del dyrere enn sirupen. Men det lukter ikke særlig godt, men det kan jeg umulig tenke meg griseblod eller konditorfarge gjør heller. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Vann med rød konditorfarge vil se veldig tynt og fake ut. Endret 5. november 2007 av alec1 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Vann med rød konditorfarge kanskje. Men det beste hadde vært griseblod, er ikke så vanskelig å få tak i edit: kjenner du noen emo'er? HAHAHAHAHA, DAGENS! BTW: ketsjup? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 takk for mange gode svar:) Jeg rotet litt i skuffer, og fant solbær sirrupp. men, så blandet jeg det ut med litt mel, og da ble det en fin konsistens på det. Slenger ut en bilde om det blir bra Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Raud Konditorfarge + Grønkonditorfarge (ikkje så mykje) + lys sirup. Dette fungerar relavtivt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå