breial Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg og noen andre i HGN har laget en Norsk Hellgate guild! (troligvis norges første pga eu subscrition problemer!) De fleste av oss er beta-spillere som kan spillet godt Guilden heter "Ghostbusters" (humoristisk nok?). I starten vil alle få en sjangse til å bli med! Hvis det er noen som vil bli med på lasset er det bare å sende meg et PM på hgn-forumet eller ingame (name: breial) så mitt spørsmål er da til dere: If there's something strange in your neighborhood, who you gonna call? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er med jeg... Men hvor er EU forumet? Finner det ikke på eu.hellgatelondon.com... Trenger noen å spille med, spiller litt med naboen på andre siden av veggen, hadde liksom vært gøy å spille med flere enn en om gangen Lenke til kommentar
breial Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Er med jeg... Men hvor er EU forumet? Finner det ikke på eu.hellgatelondon.com...Trenger noen å spille med, spiller litt med naboen på andre siden av veggen, hadde liksom vært gøy å spille med flere enn en om gangen Det finnes dessverre ikke noe EU forum akkurat nå. men du kan jo treffe oss på HGN-forumet? er noen HG:L spillere der Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) *Joined* Trives best på US forumet, skjer så mye rart der Får bare håpe EU får et eget forum... Endret 6. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
BadStar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ghostbusters - Hellgate Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå