Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg er en jente som blitt betatt av en i "klassen", problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få kommet i kontakt med han. Går på høgskolen og der er det ikke mer enn 100 stk på hver forelesning. Har bare så vidt pratet med han, sånn helt random i forbindelse med en oppgave vi skulle levere. Synes han virker utrolig herlig, men hvordan skal/bør jeg ta kontakt uten å virke for desperat? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Prøv å få snakket med han utenfor timene, snakk om ting som interesserer deg. Sport, hobbyer, etc. Så kan du prøve å få ordnet en lunsj eller noe sånt når dere har blitt bedre kjent, og så kan dere ta det derfra... Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få pratet med han utenfor timene.. Er egentlig en meget sosial person som har lett for å få venner, men føler at det er ekstra vanskelig denne gangen.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Det er fordi du er redd for å "miste" han, tipper jeg. Har følt det sånn jeg og Bare gå bort og prøv å starte en samtale. Og tro meg, jeg vet hvor vanskelig det kan være ' EDIT: Innlegg nr 1000!! Weeee! Endret 5. november 2007 av haxxorx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå