Gå til innhold

Trenger hjelp til Enchanting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har akkurat lvl'et enchanting på magen, "sitter fast" på 365 atm. Får ikke solgt enchantsa mine og vil ikke bruke mats til 150 g på å lvl'e 1 skill lvl. Så, er det noen som har en finfin enchantingaddon som gjør at folk kan whispre meg med et kodeord av noe slag og få automatisk tell tilbake om hva jeg kan gjøre (og andre enchanting addons er hjertelig velkomne:))?

Mener å huske det var en slags " ?bracer " eller noe formel en gang en skulle selge enchantingstuff.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være fordel å ha tailoring sammen med enchanting.. Lage masse tailoring greier å disenchante det. Eller så kan du si hva du gjør ved å bruke. ctrl + c for å kopiere det og bruke ctrl + v for å lime det inn. og få de som vil ha enchantingen til å kjøpe mattsene.

Skrevet

Jeg lagde masse tailoring stuff, DE og lagde enchantene på mitt eget gear. Ellers er jeg redd du bare må fortsette å selge deg opp til 375...

Å enn ting til, du tenker sikkert på "!enchant" addonen? Du finner den på www.curse.com husker ikke helt hva den heter men søk på kodeord: enchanting.

Skrevet
Å enn ting til, du tenker sikkert på "!enchant" addonen? Du finner den på www.curse.com husker ikke helt hva den heter men søk på kodeord: enchanting.

!enchant var kanskje tingen ja, husker ikke helt selv. Men får søke litt da :p

Har tailoring og ja, men er LPS jeg trenger masse av nå, og er ikke lett å skaffe seg en ok pug for øyeblikket, så jeg må selge kun enchanten hvis folk stiller med mats selv. Har mer enn nok av arcane dust og greater planar essence :thumbup:

Skrevet

!enchant var kanskje tingen ja, husker ikke helt selv. Men får søke litt da :p

Har tailoring og ja, men er LPS jeg trenger masse av nå, og er ikke lett å skaffe seg en ok pug for øyeblikket, så jeg må selge kun enchanten hvis folk stiller med mats selv. Har mer enn nok av arcane dust og greater planar essence :thumbup:

LPS?

lettere å levle opp skill vis du ikke selger det. folk stiller med mats du enchanter. selge kan du starte med på 375

Skrevet (endret)

Si at du selger enchants til dem og gir dem gratis arcane dust og planar essences.

Dem trenger gode tilbud, så tjener egentlig til syvende og sist både du og dem på det ;)

Endret av Paulex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...