korjan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har hørt det skal være visse problemer med elektronikken på de nye Nikon kameraene og tamron linsene, noen som vet om dette gjelder min Tamron AF 18-200mm F/3.5-6.3 XR Di-II LD ASPHERICAL (IF) MACRO ? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvor har du hørt det? Jeg kan ikke huske å ha hørt noe lignende, men jeg har aldri prøvd noen Tamronobjektiver heller så jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dette gjelder nok heller Sigma, som ofte har problemer med nyere kameramodeller. Det var noen problemer med noen Sigma objektiver og D200, men det er rettet på nå. Og de som møter på problemer, kan vel få fikset dette i løpet av reklamasjonstiden på fem år. Vi selger mye Tamron der jeg jobber. Har aldri vært problemer med Tamron vs Nikon/Canon eller andre merker. Sigma er en litt annen story. Lenke til kommentar
korjan Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Takk for svar! Er skikkelig keen på et D300, så håper det blir bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå