storken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei, da skal vi ha egentrening på skolen og jeg har ingen idèer what so ever over hva jeg skal gjøre. Vg2 så det skal være med hvilke muskler som trenes osv, men jeg trenger egentlig bare tips sånn at jeg kan komme igang med en plan. Takker for svar. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan anbefale deg baseøvelser (Det er de som bygger mest muskler og styrke) Ben=Knebøy Bryst=Benkpress Rygg=Markløft og chins/Nedtrekk skuldre= militærpress Armene trener du indirekte gjennom alle øvelsene. Men viss du vill kan du slenge på litt biceps curl og franskpress. Ang reps og sett burde du lande på 15-30reps totalt dvs: 3x8 5x5 2x10 4x6 eller lignende! Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Da får du er stort ansvar , disse øvelsene har en høy innlæringskurve. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 @Zeelot: Tror du virkelig at skolen har kapasitet til å la 30 elever trene benkpress, knebøy og markløft samtidig? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 @Stian89: Tror du virkelig at alle elevene velger benkpress, knebøy og markløft, så det i det heletatt blir noe problem? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Leste tråden feil. Forsto det som at trådstarter skulle ha lede hele klassen. Edit. Vi har nettopp gått gjennom det tullet der, slik at 1-2 elever skal lede resten av klassen i ymse aktiviteter. Det "sitter fremdeles igjen" i hodet mitt. Men til topic. De aller fleste skoler liker ikke slike øvelser, da skadefaktoren absolutt er tilstede, spesielt hvis man aldri har gjort det før. Skolen vil ikke sitte igjen med ansvar hvis noe skulle gå galt. Endret 8. november 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå