YojimboVII Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg var på Katti i Fredrikstad i helga og så de hadde flatskjermer på veggen med gullrammer rundt kantene så bare bildet syntes. Jeg fikk lyst til å gjøre det samme med min lcd skjerm, noen som har gjort dette før eller har noen tips? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tenker du på gullrammer som i billedrammer av forgylte trerammer som på gamle malerier? Hvis ja, vil jeg tro at du kjøper rette sort lister, måler og sager dem i 45 graders vinkel med gjæringssag, maler dem med gullmaling og limer dem på TV-en med - tja - et silikonbasert lim kanskje? Og sier farvel til garantien. Husk også å bore hull til øyet for fjernkontrollen før du setter på listene. Hva du gjør med høytalerne er også et godt spørsmål, det kommer an på TV-en, det vil sikkert låte underlig om du dekker til dem. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Tenker du på gullrammer som i billedrammer av forgylte trerammer som på gamle malerier? Hvis ja, vil jeg tro at du kjøper rette sort lister, måler og sager dem i 45 graders vinkel med gjæringssag, maler dem med gullmaling og limer dem på TV-en med - tja - et silikonbasert lim kanskje? Og sier farvel til garantien. Husk også å bore hull til øyet for fjernkontrollen før du setter på listene. Hva du gjør med høytalerne er også et godt spørsmål, det kommer an på TV-en, det vil sikkert låte underlig om du dekker til dem. Ja jeg tenkte på gullrammer som det er på gamle bilder. Er ikke sikker på om jeg skal gjøre det, fikk bare en ide og syntes det så kult ut. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, det hadde vært kult å ha et slideshow med kjente malerier gående på veggen i en slik ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå