Gå til innhold

Hvordan sette på gullramme på en 32 tommers lcd skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du på gullrammer som i billedrammer av forgylte trerammer som på gamle malerier?

Hvis ja, vil jeg tro at du kjøper rette sort lister, måler og sager dem i 45 graders vinkel med gjæringssag, maler dem med gullmaling og limer dem på TV-en med - tja - et silikonbasert lim kanskje? Og sier farvel til garantien.

Husk også å bore hull til øyet for fjernkontrollen før du setter på listene. Hva du gjør med høytalerne er også et godt spørsmål, det kommer an på TV-en, det vil sikkert låte underlig om du dekker til dem.

Lenke til kommentar
Tenker du på gullrammer som i billedrammer av forgylte trerammer som på gamle malerier?

Hvis ja, vil jeg tro at du kjøper rette sort lister, måler og sager dem i 45 graders vinkel med gjæringssag, maler dem med gullmaling og limer dem på TV-en med - tja - et silikonbasert lim kanskje? Og sier farvel til garantien.

Husk også å bore hull til øyet for fjernkontrollen før du setter på listene. Hva du gjør med høytalerne er også et godt spørsmål, det kommer an på TV-en, det vil sikkert låte underlig om du dekker til dem.

Ja jeg tenkte på gullrammer som det er på gamle bilder.

Er ikke sikker på om jeg skal gjøre det, fikk bare en ide og syntes det så kult ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...