sa|o Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hei jeg lastet ned et vidioklipp fra kazaa, nedlastingen var ikke fullført, men jeg klarte å åpne den i Windows Media Player. men etter det ''forsvant'' filen, jeg klarte ikke å finne den noen plasser, og jeg har ikke slettet den, så hvor har den blitt av?? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 søk gjennom hele maskina. hvis du ikke finner'n har nok kazaa slettet den- Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvilket os har du? Den kan lige som midlertidig fil, og da må du kansje aktivere "vis skulte filer og mapper". Det gjør du slik( I eng win2k) "i et explorer vindu"-tools-Folder options-View-Show hiden files and folders. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kan hende den ligger som en .dat fil et sted.. Gjerne med et helt kryptisk filnavn.. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kan hende den ligger som en .dat fil et sted.. Gjerne med et helt kryptisk filnavn.. Jepp, ligger som oftest under program fileskazaamy shared folder. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 så hvor har den blitt av?? Bruk søk funksjonen på maskinen. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Last ned DAT-View fra http://www.angelfire.com/ego2/idleloop/ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Bare prøv å søk etter den, ellers kan du velge av på den funksjonen som gjør at sjulte filer ikke vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå