shrimp Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei! For tre uker siden fikk jeg min nye Acer Aspire 5920-laptop. Frem til nå har jeg vært veldig fornøyd med den, men i går gikk det galt. Da jeg satt og spilte Rainbow Six Vegas, fikk jeg plutselig en blåskjerm med masse hvit skrift og noen tall som endret seg, men før jeg så hva det stod, skrudde den seg av. Når jeg nå prøver å skru den på igjen, kommer lysene på, det skjer ingenting på skjermen og harddisken snurrer i tre sekunder før den stopper og etterlater seg stillhet + de blå lysene rundt på maskinen. Har prøvd å skru den av og på mange ganger med samme resultat, og har latt den stå uten batteri i noen timer før jeg koblet i kun ledning og prøvde igjen - ingenting virker. Noen som vet hva som kan være galt, eller har et forslag til hva jeg kan gjøre bortsett fra å sende den inn til Acer? Er ganske bekymra, brukte opp masse sparepenger jeg ikke har på den, og i militæret er den 300% bedre enn all annen underholdning... Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du må nok sende den til reperasjon. I og med at det er en laptop så er det ikke mye du kan gjør for å fikse. Du har no garanti, jeg vil tro at det er noe galt med hardwaren, skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå