sollie Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det flere som så annonsen fra platecompaniet i Dagbladet på fredag ? Div cd/og filmer og spill. Bla AC til 399 på PS3. På nettsiden står det 499(som ikke er så hakka gæli for et nytt ps3, når de tar 649 på games/ EB for det meste) Spørs om det er noe å krangel om når man dukker opp i butikken, men jeg tok nå i hvert fall vare på siden. Lenke til kommentar
see Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Pleier det ikke å stå at de tar forbehold mot endringer\feil på prisene i slike annonser? Så om det nytter å krangle om det er tvilsomt. Men verdt et forsøk, virket jo ganske billig for et helt nytt spill Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dyrt eller ikke, spillet skal kjøpes! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tar de sonne rabatt kuponger som var meg i skoledagboken på tibudsvarer og? Lenke til kommentar
sollie Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Dyrt eller ikke, spillet skal kjøpes! hehe, helt enig. OT: Fornøyd med samsungen da? tipper spillet kommer til å ta seg godt ut på den. Har m61 selv, fortsatt fornøyd med den. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dyrt eller ikke, spillet skal kjøpes! hehe, helt enig. OT: Fornøyd med samsungen da? tipper spillet kommer til å ta seg godt ut på den. Har m61 selv, fortsatt fornøyd med den. Storfornøyd! Digger at den står til med ps3'n, svart, blank og fin Håper at AC blir i 1080p eller i. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det ikke bortimot to uker til spillet lanseres? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 10 dager på dagen idag:) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 kjøpte SE utgaven fra Play.com :-) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da blir du nok eid av tollen skal du se Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tar de sonne rabatt kuponger som var meg i skoledagboken på tibudsvarer og? Nope. prøvde på GRAW2 , men fikk det kun til 399. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dette gjelder i butikken også el ? Tror jeg venter med å kjøpe det da det er så mye annet som kommer. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tar de sonne rabatt kuponger som var meg i skoledagboken på tibudsvarer og? Platekompaniet skal ta kupongene som var med i skoledagboken, jeg har kjøpt opp 1 og en halv kupong ca, får 100 kr av hver gang, veldig bra, virker ut november, så da blir det AC til 399 eller muligens 299 i følge denne tråden Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg skal bestille AC og Need for speed PRO, begge har utgivelse den 14/11. Pakketilbudet på 660kr inkludert frakt. Nice price Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg skal bestille AC og Need for speed PRO, begge har utgivelse den 14/11. Pakketilbudet på 660kr inkludert frakt. Nice price hvor er dette pakke tilbudet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå