Gå til innhold

Sjekk ut denne siden hvis du skal ha anlegg.

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare si at på www.brl.se har de høyttalere og høyttaler-byggesett, og de har også stort utvalg av masse annet kult utstyr som bilstereo o.s.v!!check it out!!De er også veldig billige og holder til på Svinesund..Hvis du er ute etter anlegg til PC'en din så er de verdt å sjekke ut!

Mvh Tomzern :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk men er det ikke sånn man må betale toll hvis du ikke tar sjangsen på smugle dem over grensen.

har vært på den sjappa.

Likte litt byggesett høytalerne,vanskelig å montere dem?

har gått elektronikk så jeg kan lodde og sånn men jeg vet mange bygger høytalere når de går på elektronikk men vi bygde forsterker istedenfor.

Lenke til kommentar

De har sinnsykt digge byggsatser der av alle slag da...Du får med bygginstruksjoner og sånt så hvis du kan lodde og snekre litt og har rette utstyr så er det ganske så lett...har bygget en del selv, men det er uten bruksanvisning...

Jeg har kjøpt en del der og har ikke hatt noen tollproblemer, men jeg vet ikke hvordan det er med de litt større tingene da :-? :shrug:

Mvh Tomzern :D

Lenke til kommentar

skal du kjøpe byggesett er det verdt å sjekke www.ljudia.no også. har selv kjøpt byggesett derfra. er ganske enkelt, men er ikke helt fornøyd..mellomtonen min er ikke helt isolert så når jeg spiller høyt så blir mellomtonen påvirket av de to 12"'erne..får se om jeg gidder å fikse, spiller aldri så høyt at det gjør no allikevel :) (kan virke som varsel om at jeg spiller for høyt :wink: )

Trenger ikke lodde no på byggesettene fra ljudia hvertfall, tar to timer å sette sammen :) billig for så store høyttalere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...