M`kululu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har en Canon BJC-3000. Gikk tom for blekk, jeg bytta med ny patron. Nå skriver den ut, men den får ikke blekk på arket, ergo er printeren 100% ubrukelig. Har kun svart blekkpatron i, mens fargepatronene kastet jeg når de var tomme, men dette er ett år siden og printeren har fungert hele tiden etter det. Fatter ikke hvorfor den ikke skriver, har tatt patron ut og inn 100 ganger, det kommer blekk ut av den, men ikke noe som helst på arket. Noen som har ideer? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) du har antagelig tette dyser, det anbefalles ikke å ta ut de tomme patroenen med mindre du butter dem ut med nye opfylte . dette er for å hindreat systemet går tett eller tørker ut . set tilbake de tomme fargeptronnne eller skaff deg nye hvis du ikke finner de gamle ! huk av for grayscale printing i skriver oppsettet - da skriver den ut i bare svart tips om dyse rens Endret 5. november 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Må nesten spørre hva du mener med dysene? Er den punktet som blekkpatronen har kontakt med, eller den "greia" under boksen patrona sitter i, som jeg antar har kontakt med og printer på papiret? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 dyssene er den smale "sprekken" på skriverhodet der fargen kommer ut . de vender alltid mot papiret. skriverhode er den svarte "boxen" med masse kontakt-punkter på. det er også noen puter som blekktankene ligger mot. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjøp deg en ny billig skriver. Koster like mye som ny blekkpatron. Du finner sikkert en till 300kr på elkjøp. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 da vil jeg heller annbefalle denne Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Må bare si at det funka å vaske dysene. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå