Gå til innhold

Ikke et gyldig win32-program. trenger hjelp

Eirik89flo

Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke om jeg har lagt dette under rett tråd. Men her er problemet, jeg har et spill som ikke funger, så satt jeg å sjekka litt på nettet. Fant ut at visst jeg installerte TagesSetup_x64 så ville spill fungere, men når jeg trykker på ikonet til TagesSetup_x64 så kommer det opp et vindu der det står: TagesSetup_x64 er ikke et gyldig win32-program.

hvordan kan jeg fikse det eller kjøre programet så jeg får installert det?

mvh Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
x64 høres ut som et 64-bits program og det er mulig du har 32-bits windows. Sjekk om du finner x32 eller 86 elns.

Det sto på engelsk der jeg fant programet, men tror det er et program som gjør at spillet blir kjørt i 32-bit i stede for 64-bit, eller kanskje omvendt

Lenke til kommentar

Høres ut som du prøver å kjøre et 64-bits program på en 32-bits Windows-installasjon, og det vil ikke fungere.

Om du har 64-bits Windows kan det være at fila du lastet ned er skadet, f.eks fordi nedlastingen ble avbrutt underveis og du har kun eksempelvis 30% av hele fila. I så fall kan du prøve å laste ned på nytt.

Lenke til kommentar
Høres ut som du prøver å kjøre et 64-bits program på en 32-bits Windows-installasjon, og det vil ikke fungere.

Om du har 64-bits Windows kan det være at fila du lastet ned er skadet, f.eks fordi nedlastingen ble avbrutt underveis og du har kun eksempelvis 30% av hele fila. I så fall kan du prøve å laste ned på nytt.

funka ikke når jeg lasta det ned på nytt=/

Lenke til kommentar
Hei. Vet ikke om jeg har lagt dette under rett tråd. Men her er problemet, jeg har et spill som ikke funger, så satt jeg å sjekka litt på nettet. Fant ut at visst jeg installerte TagesSetup_x64 så ville spill fungere, men når jeg trykker på ikonet til TagesSetup_x64 så kommer det opp et vindu der det står: TagesSetup_x64 er ikke et gyldig win32-program.

hvordan kan jeg fikse det eller kjøre programet så jeg får installert det?

mvh Eirik

Du kan uansett ikke kjøre et 64-bits program i 32-bits Windows. Siden det står x64 i filnavnet så kan du være sikker på at det er et 64-bits program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...