Eirik89flo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei. Vet ikke om jeg har lagt dette under rett tråd. Men her er problemet, jeg har et spill som ikke funger, så satt jeg å sjekka litt på nettet. Fant ut at visst jeg installerte TagesSetup_x64 så ville spill fungere, men når jeg trykker på ikonet til TagesSetup_x64 så kommer det opp et vindu der det står: TagesSetup_x64 er ikke et gyldig win32-program. hvordan kan jeg fikse det eller kjøre programet så jeg får installert det? mvh Eirik Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 x64 høres ut som et 64-bits program og det er mulig du har 32-bits windows. Sjekk om du finner x32 eller 86 elns. Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 x64 høres ut som et 64-bits program og det er mulig du har 32-bits windows. Sjekk om du finner x32 eller 86 elns. Det sto på engelsk der jeg fant programet, men tror det er et program som gjør at spillet blir kjørt i 32-bit i stede for 64-bit, eller kanskje omvendt Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvor fant du programmet da? Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Hvor fant du programmet da? http://www.tagesprotection.com/5.5/TagesSetup_x64.exe men det står ingenting der, leste i et forum der sto linken Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Høres ut som du prøver å kjøre et 64-bits program på en 32-bits Windows-installasjon, og det vil ikke fungere. Om du har 64-bits Windows kan det være at fila du lastet ned er skadet, f.eks fordi nedlastingen ble avbrutt underveis og du har kun eksempelvis 30% av hele fila. I så fall kan du prøve å laste ned på nytt. Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Høres ut som du prøver å kjøre et 64-bits program på en 32-bits Windows-installasjon, og det vil ikke fungere.Om du har 64-bits Windows kan det være at fila du lastet ned er skadet, f.eks fordi nedlastingen ble avbrutt underveis og du har kun eksempelvis 30% av hele fila. I så fall kan du prøve å laste ned på nytt. funka ikke når jeg lasta det ned på nytt=/ Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei. Vet ikke om jeg har lagt dette under rett tråd. Men her er problemet, jeg har et spill som ikke funger, så satt jeg å sjekka litt på nettet. Fant ut at visst jeg installerte TagesSetup_x64 så ville spill fungere, men når jeg trykker på ikonet til TagesSetup_x64 så kommer det opp et vindu der det står: TagesSetup_x64 er ikke et gyldig win32-program. hvordan kan jeg fikse det eller kjøre programet så jeg får installert det? mvh Eirik Du kan uansett ikke kjøre et 64-bits program i 32-bits Windows. Siden det står x64 i filnavnet så kan du være sikker på at det er et 64-bits program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå