Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blyg kun til en.

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Hei. Jeg har en veldig vanskelig situasjon her nå, og jeg veit ikke hvordan jeg skal håntere den, og trenger hjelp fra dere.

Jeg er en 14 år gammel gutt som har mange venner, også jenter. Jeg har aldri hatt noen problemer med å snakke med jenter, ei heller og flørte med de. Jeg føler jeg kan si jeg har litt draget :p

I slutten av forrige semester begynte jeg å like ei ny jente. Og jeg liker hu fortsatt. Men, hver gang jeg møter hu, hører om eller noe, blir jeg helt stiv, snur meg unna, og klarer ikke snakke.

Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på hun. Det er liksom som hver gang jeg ser henne blir jeg lamma, og vi har omtrent aldri snakka sammen.

For en uke eller noe siden fortalte jeg hun over MSN at jeg likte hu, og reagerte greit. Hu sa hu ikke kjente meg så godt ogsåvidere, og sa ikke likte meg.

Noe som var helt greit. Men når jeg nå møter hu i gangene, er det enda rarere.

Hvordan i ALLE dager skal håndere denne situasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Traadstarter

Hehe, er ikke no problem og begynne å snakke med hu, problemet er at jeg bare begynner å skjelve også videre.

Hvordan skal jeg håndere det?

Lenke til kommentar

Du kan si det.. "Satan som jeg nervøs jeg blir når jeg prater med deg".

Da vil du kanskje slutte å skjelve da du ikke tenker at du må skjule det, og hun kan kanskje bli litt sjarmert ?

Kan også være greit å kjappe deg å snakke om noe annet etter du har sagt det.

"Men, har dere dobbeltime dere også nå?"

"Matte? Har dere samme lærer som oss?"

hmm.. Er bare å spørre om alt mellom himmel og jord for å holde samtalen igang.

Ikke stå å tenk på "finn på noe smart å spørre om".

Lenke til kommentar

gutten er litt småforelska da eller :p

som alle andre gutter i din situasjon så takler man det som regel utrolig dårlig, og det meste blir bare krøll :p

bare ikke prøv for hardt. ta det litt rolig, som regel så finner man alltid noe å prate om, og hvis hu liker deg litt så hjelper hun også med å holde samtalen igang, så det aldri blir en situasjon hvor det blie helt stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...