Demantios Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Ser ut som at fler her tror at Tiësto kun vil spille sin egen musikk her Skal han ikke bare det? Han må ihvertfall spille He's a pirate og Lethal industry Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ser ut som at fler her tror at Tiësto kun vil spille sin egen musikk her Skal han ikke bare det? Han må ihvertfall spille He's a pirate og Lethal industry Er veldig skjeldent han bare spiller egne låter. Han spiller også mye electro, prog house, trance og tech og, avhengig av publikumet. ...Men han spiller vanligvis 4-5-6 låter av seg selv, avhengig av hvor lenge han spiller. Mulig en av de er Richard Durand remixen av Lethal Industry, men jeg tviler på at han vil spille He's a Pirate. Men men, hvis dere står med store plakater hvor det står "Play He's a Pirate and Lethal Industry!" og er engasjerte, så kanskje... Endret 15. november 2007 av Dalh Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg skal stå med plakat! Der skal det stå "Play Break my fall" :-P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Kan jeg og stille med en plakat? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 470kr var en sprø pris Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 470kr var en sprø pris Tja, ikke i forhold til hva andre konserter koster, pluss at stedet er ikke så utroolig stort som ved mange andre konserter og tiesto kan umulig være billig heller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) 470 er vel vanlig Tiësto-pris. Imo waaaaaay for høy. EDIT: Haha, fy faen! Det er jo billigere å komme inn på Qlimax enn Tiësto i Norge! HAH! Endret 15. november 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Til og med Mysteryland kostet ikke mer enn 56 euro og vil vel påstå at du får mer for penga der enn på en Tiesto konsert. Uansett synes jeg ikke prisen er drøy. Er ikke så ofte jeg går på konsert. Det blir som de som sier at spriten i Norge er dyr, ergo: da drikker du for mye! Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Kan jeg og stille med en plakat? nei, du får ikke lov... vet nok hva som kommer til å stå på den ^_^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Kan jeg og stille med en plakat? nei, du får ikke lov... vet nok hva som kommer til å stå på den ^_^ Jamen.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 470 er vel vanlig Tiësto-pris. Imo waaaaaay for høy. EDIT: Haha, fy faen! Det er jo billigere å komme inn på Qlimax enn Tiësto i Norge! HAH! Husk at Norge er et dyrt land, og har en bedre standard for både arrangementer og andre ting enn i andre land. Du får min respekt om du stiller med et photochopped bilde av Tiësto Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Det bildet ville ikke vært et pent syn... :!: Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Når jeg var 16, leste jeg om at tiesto kom til norge. Men det var 18års grense. Nå som jeg er 18, er det _20_ års grense. Det er så utrolig surt. Kos dere, dere som skal dit i alle fall Ses på sensation isteden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Må jo nesten tar turen da! Så han på Roskilde også, men da var jeg så trøtt og sliten. Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, ble vel ikke helt som forventet av selveste Tiesto? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 var litt kort syns jeg, men ellers helt konge! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Tiden går fort når man har det gøy Tracklisten fra igår: 01. Es Vedrá – La Hacienda 02. Glenn Morrison - Contact 03. Reeves feat. Alanah - Lonely 04. Musetta - Peace & Melody (Bart van Wissen Remix) 05. ID 06. ID 07. ID 08. ID 09. ID 10. ID (Deadmau5?) 11. ID 12. ID 13. ID 14. Global Experience - Madras 15. Taxigirl - High Glow 16. Imogen Heap - Hide & Seek (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix) 17. Michel De Hey vs. Secret Cinema - Another Sweater 18. ID 19. ID 20. ID 21. ID 22. Cold Blue & Del Mar - 11 Days (Sebastian Brandt Remix) 23. ID 24. ID 25. Oliver Smith - Nimbus 26. Jedidja - Dancing Water 27. D'Alt Vila - Breathing Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hørte noen kasta en vannflaske på han... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå