DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) DJ Tiësto In Search Of Sunrise 6 - Exclusive Releaseparty Oslo Lørdag 8. desember 2007 @ Ballroom, Nedre Vollgt. 11 Lørdag 8. desember spiller verdens største DJ (= verdens værste) , Tiësto, i Oslo. Åsted er byens nye storstue, nemlig Ballroom i Nedre Vollgt. 11. Tiësto, eller Tijs Verwest som han er døpt, har gjestet Norge flere ganger tidligere og nå er han tilbake. Det var i nettopp Norge han først slo igjennom, den gangen ingen hadde hørt om denne DJ-en fra Nederland. Han skrev til og med singelen «Theme From Norefjell» etter en tur på ski, på nettopp Norefjell. Siden har det blitt mange hits, album og enda flere spillejobber over hele verden. Han er regnet som verdens største DJ og har flere ganger gått til topps i britiske DJ-Mags leserkåring av de beste, og mest populære DJ-ene i verden. Han var sågar den første til å stikke av med seieren tre år på rad. DJ Tiësto nådde ut til et enda større publikum da han spilte på åpningsseremonien under OL i Aten 2004. Han har spilt i Disneyworld og remixet «He's A Pirate» for «Pirates of the Caribbean»-filmen. Han er dessuten den eneste DJ-en i verden som kan selge ut 30.000 seter i en hall. Lørdag 10. november gjester han Parken i København og der er allerede de 20.000 billettene så godt som solgt ut. Det burde derfor være unødvendig å si at Tiësto i Ballroom blir en opplevelse utenom det vanlige, med en kapasitet på 1000 personer. Dette blir en intim kveld, men med full sceneproduksjon og alt man kan ønske seg av lys, lyd, røyk og dekor. Nå er Tiësto klar med en ny utgave i CD-serien «In Search Of Sunrise», nærmere bestemt den sjette i rekken, og du kan bli med på festen. Ballroom er Oslos beste sted for et slikt arrangement, med stor takhøyde, lekre detaljer i glass og en storslagen stil vi ikke finner noe annet sted i hovedstaden. Med en beliggenhet midt i Oslo sentrum passer Ballroom perfekt for en eksklusiv kveld med DJ Tiësto. Åpningstid: 21:00-03:00 Aldersgrense: 20 år DJ Tiësto lørdag 8. desember 2007 @ Ballroom, Nedre Vollgt. 11 Billetter er i salg fra 9. november på Posten og hos Ticketmaster/Billettservice I tillegg til ordinære billetter vil det også bli lagt ut rundt 100 vip billetter. Disse gir adgang til VIP-Lounge’en, hvor Tiësto vil ha et bord reservert, samt adgang til vip-området i hovedsalen. Og man vil selvsagt få full vip behandling. Vip billettene kjøpes også på Posten/Billettservice. www.ballroom.as www.tiesto.com www.myspace.com/tiesto www.dance4life.com www.heatmusic.no www.billettservice.no Les og på http://www.heatmusic.no/events.htm Endret 5. november 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hehe...Visste ikke at du tok deg bryet med å legge ut info om dette DJ_Dark....? Men du kan regne med at jeg møter opp. Først Tiesto i Parken i København neste helg, og så Tiesto i Oslo i desember. Det blir nice Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 The world’s greatest dj visits Oslo Saturday 8. Hvordan føles det å skrive dette? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Å helvete, leste det ikke, må fikses på. EDIT: Sånn, rettet Regnet med at hvis jeg ikke hadde sagt det hadde ingen fått vite om det. Og når jeg tenker meg om hadde vel det vært det beste. Endret 5. november 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Seff hadde jeg fått vite det. Står jo tross alt på mailing-lista til Heatmusic Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Seff hadde jeg fått vite det. Står jo tross alt på mailing-lista til Heatmusic Du er en skam.. Neida, de fikk faktisk Ferry inn i 2005, så jeg klager ikke. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Neida, de fikk faktisk Ferry inn i 2005, så jeg klager ikke. Ja, og det var faen meg bra! Glemmer ikke da han satt på Carte Blanche helt på slutten.... Det var fett! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg glemmer aldri det. Heller ikke da han tusjet ned panna mi! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hehe. Det var deg det ja. Var det ikke du som havnet på hjemmesiden til Ferry a? Husker i hvertfall en fyr med autografen til Ferry Corsten i panna som var avbildet på siden hans. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Var nok meg og godeste Fredriri fra forumet her det ja. Døde da han spilte Out of the Blue. Hadde spammet ned han med at han skulle spille den! Blir nok en ny signatur i oktober neste år! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ja, det blir fett når han kommer til neste år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jepp, det blir det. Håper på ny tusjing i panna! Fikk det i Oslo i 2005 Fikk det i Stockholm i 2007 Fikk det ikke på Dance Valley i Holland i 2007 Men nok om Ferry, dette temaet handler om shitësto. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ikke si det er ny trend å sette grensa opp til 20 for å unngå shitkidsa? Blir selv snart 17, og det har vært pining lenge nok. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Samma ^^ La oss 18 åringer nyte den herlige musikken Tiesto lager Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ikke si det er ny trend å sette grensa opp til 20 for å unngå shitkidsa? Blir selv snart 17, og det har vært pining lenge nok. Mest trolig, og jeg støtter dem La oss 18 åringer nyte den herlige musikken Tiesto lager Siden når ble den herlig? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Biletter er allerede bestilt! Dere vet seriøst ikke hva dere snakker om når dere sier sånt om Tiësto! Den mannen kan god musikk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Biletter er allerede bestilt! Dere vet seriøst ikke hva dere snakker om når dere sier sånt om Tiësto! Den mannen kan god musikk! Du vet heller ikke mye om han når du sier noe sånt... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Gah, hadde jeg vært 20 skulle jeg reist som VIP. Tiesto-konserter er najs ^^ Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Biletter er allerede bestilt! Dere vet seriøst ikke hva dere snakker om når dere sier sånt om Tiësto! Den mannen kan god musikk! I vote for that ! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Ser ut som at fler her tror at Tiësto kun vil spille sin egen musikk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå