Dofty Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hei godtfolk av Diskusjon.no! Jeg har nettopp fått vite at Call of Duty 4: Modern Warfare Limited Collectors Edition er blitt utsatt èn uke! ÈN UKE. Det er mye når det gjelder venting, jeg klarer ikke og vente så jeg bestilte 3 stk. Call of Duty 4: Modern Warfare Vanlig Edition istede. Den dokumentaren om den britiske spesialstyrken S.A.S hadde jeg gledet meg til lenge. Jeg kan sikkert las... ehm *HOST* *KREMT*, finne et annet sted. Kilde: Absoluttspill.no(Har dessverre ikke noe bevis, men jeg fikk en mail fra en som jobber der om akkuratt dette). Mvh. Krigsfantasten Dofty. Endret 5. november 2007 av Dofty Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 jeg klarer ikke og vente så jeg bestilte 3 stk. Call of Duty 4: Modern Warfare Vanlig Edition istede. Bra du sikrer deg spillet da. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) jeg klarer ikke og vente så jeg bestilte 3 stk. Call of Duty 4: Modern Warfare Vanlig Edition istede. Bra du sikrer deg spillet da. Jeg har masse penger så hvorfor ikke? Endret 5. november 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg bestilte 3 stk. ja, men jeg driver litt butikk på hobbybasis Neida, jeg bestilte til noen kompiser også. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hva?!? Hvorfor i villeste helvete har ikke absoluttspill mailet meg og opplyst om dette?!? Hvis dette er tilfelle er det håpløs kundeservice. burde fått beskjed om dette og mulighet for å bytte til vanlig edition, evt avbestille og bestille en annen plass. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hva?!? Hvorfor i villeste helvete har ikke absoluttspill mailet meg og opplyst om dette?!? Hvis dette er tilfelle er det håpløs kundeservice. burde fått beskjed om dette og mulighet for å bytte til vanlig edition, evt avbestille og bestille en annen plass. Jeg fikk ikke epost av AS.no helt uten videre. Jeg skulle ha 3 stk Limited Coll. edt. istede for 2 så jeg sendte mail og spurte om det. og da sa de at Limited Coll. Edt. var utsatt så jeg kjøpte 3 stk Vanlig Edition. EDIT: AS har ikke dårlig kundeservice! Endret 5. november 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg mener det er dårlig kundeservice når man ikke får beskjed om at varer man har bestilt er forsinket. Men det er vel bare meg det da. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg mener det er dårlig kundeservice når man ikke får beskjed om at varer man har bestilt er forsinket. Men det er vel bare meg det da. Dette har sikkert helt nytt for dem også. de kanskje bare advarte meg fordi jeg snakka med dem i farta. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hmm, skal vel drive med flytting og styr til helga så kanskje like greitt egentlig Men spørst jo da om eg avbestiller den og går for den vanlige utgaven... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Får vel sende avgårde en mail da og forhøre meg om bytting til vanlig edition. SKAL ha dette spillet på fredag.. Har ordnet meg fritt fra jobben og alt.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Får vel sende avgårde en mail da og forhøre meg om bytting til vanlig edition. SKAL ha dette spillet på fredag.. Har ordnet meg fritt fra jobben og alt.. Jeg anbefaler dere å kanselere den tidligere ordre og bestille ny fordi det tar minst jobb for AS Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvordan funker det da når vi allerede har forhånsbetalt? Fikk foresten mail om utsettelsen nå, så har ikke noe å klage på vedrørnde kundeservice lenger. De fikk visst ikke vite dette før kl 12 idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 send en mail og si at du vill avbestille så får du penger tilbake... jeg hadde forhåndsbestillt COD4 og Army of two. så fikk jeg vite at army of two var utsatt, så fikk jeg tilbake 498kr, og så fikk jeg tilbake 1kr... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg mener det er dårlig kundeservice når man ikke får beskjed om at varer man har bestilt er forsinket. Men det er vel bare meg det da. Jeg fikk beskjed om at COD 4 LCE ble forsinket Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 dei spurte om eg fortsatt vile ha spillet.. holde det og barre sende tilbake " Nei" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå