esk Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har en gammel 14" skjerm som jeg gjerne skulle ha brukt på en maskin som kjører windows xp. Det eneste problemet er at jeg ikke får lov til å velge lav nok oppløsning (640*480). Det ser ikke ut til at skjermen klarer 800*600 ved 60 Hz, men er ikke det litt rart? Uansett er det noen som har en kjappp ide for hvordan jeg kan kjøre xp i 640*480? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Powerstrip skal fikse det nesten uansett skjerm og skjermkort. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 winxp setter oppløsningen til 800x600 i installasjonen, men den ber jo deg om bekreftelse på at det funket. Men det er det eneste jeg kan komme på... Du kan jo eventuelt prøve å få tak i drivere til skjermen, eller finne en måte å angi hva den tåler manuelt. Jeg vet desverre ikke hvordan du gjør dette manuelt, så det må eventuelt noen andre svare på :-? Men hvorfor i ******* vil du bruke den skjermen ?? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Skal vi se.. Høyreklikk et sted på skrivebordet - properties. Så Settings - Advanced. Så Adapter. Der trykker du på 'list all modes'. Der skal du finne alle mulige oppløsninger. Lenke til kommentar
esk Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Glimrende, tusen takk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå