Bruker-93156 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Nikon D50 m/ Sigma 150mm f/2.8 Makro 1/60 f/3.5 ISO 200 Nikon D50 m/ Sigma 150mm f/2.8 Makro 1/320 f/3.5 ISO 200 Hverken disse eller det forrige er fra samme eksponering. Begge disse bildene har slik utsnitt i orginalen, og er ment å komme rett på, så trenger ikke å komme med at jeg burde tatt helportrett, variasjon fryder... Tar gjerne imot ris... Selv syns jeg doffen ble litt kort, men samtidig, syns jeg, at det er mer utfordrende med stor blender. Man må lære seg å fokusere perfekt fra start av. Beklager om disse bildene er postet før, men kunne ikke finne de i vedleggene mine, ikke at jeg lette så utrolig godt. Endret 5. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Er de så dårlige? Er de så dårlige? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg synes de var stilige Likte at de små hårene på bena ble så skarpe som de er. Francis Endret 6. november 2007 av :Francis: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Takk! Syns selv de ble lit for lyse, men det skylder jeg på blitsen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er pene bilder av gresshopper, men det ble vel kanskje litt små likt det forrige du postet? Har du vært ute i naturen å fanget den eller hvordan har du gjort det der? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det er pene bilder av gresshopper, men det ble vel kanskje litt små likt det forrige du postet? Har du vært ute i naturen å fanget den eller hvordan har du gjort det der? Litt likt ja, men forskjellige bilder. Fant de ut i naturen ja... Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Til det andre bildet: Du er inne på noe, men hodet blir for midtstilt, og du må nesten øke dybdeskarpheten litt. Skarphetsplanet sørger for at benet til venstre blir skarpt, men lite annet, noe jeg synes blir litt unaturlig. I det første bildet er jeg helt fornøyd med gresshoppen, men det hadde vært flott å ha bakgrunn liknende i bilde nummer to, eller iallfall i en mer ensfarget bakgrunn. Dessuten blir de grønne "flekkene" litt distraherende. Bildet blir en anelse kjedelig fordi gresshoppen er nokså midtstilt. Bildene er imidlertid bra, men alle har vel et forbedringpotensial Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Takk! Enig at bladet nederst forstyrrer... Noen som har forslag til usnitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå