Wishb0ne Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har litt penger igjen på mobilen, og skal skifte abon. Hva kan man bruke opp pengene på? Noen steder man kan handle for de eller lignende? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du kan.... ringe? sende sms? laste ned ett eller annet, som f.eks en ringetone eller ett nytt spill? Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du kan dra på tur, og bruke mobilen din som modem til PC-en din! Det er alltid like morsomt å sitte bil å surfe ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har litt penger igjen på mobilen, og skal skifte abon. Hva kan man bruke opp pengene på? Noen steder man kan handle for de eller lignende? Hvis du har netcom og fortsetter hos netcom får du det fratrukket på neste faktura. men seriøst, hva med å vente med å bytte abo til du har ringt det opp? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det tar jo 3 uker fra man bestiller nytt abonnement til det blir aktivert da. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det tar 2 uker og er 9 dager igjen, og jeg bruker ikke mobilen så mye at jeg får brukt opp pengene, derfor lurte jeg på om det var noe annet en de "vanlige" tingene man kunne bruke det på. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kan man ikke betale kinobiletter og slike ting med sms da? Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva med å rett og slett få de utbetalt på konto? Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hva med å rett og slett få de utbetalt på konto? Kan man det så hadde det vært supert Men hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tar kontakt med kundeservice? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå