Flamme73 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tittelen sier vel alt. Hvor er det man joiner serverne? Jeg finner ikke et sted og jeg har NAT strict så jeg får ikke joinet en kamerat heller. Kan noen vennligst gi meg et KJAPT svar på dette. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Matchmaking. Så velger man hvilken type match man vil spille, så er det bare å trykke ok før spillet finner en server til deg. Noen lobby med liste over alle servere finnes dessverre ikke. For lvrig vil jeg anbefale deg å endre NAT'en din til open. Da vil det bli mye lettere å finne andre å spille med. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Matchmaking. Så velger man hvilken type match man vil spille, så er det bare å trykke ok før spillet finner en server til deg. Noen lobby med liste over alle servere finnes dessverre ikke. For lvrig vil jeg anbefale deg å endre NAT'en din til open. Da vil det bli mye lettere å finne andre å spille med. Ossen gjør man det? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 En vanskelig ting. Åpne porter og slikt på ruteren mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 En vanskelig ting. Åpne porter og slikt på ruteren mener jeg. Ikke nødvendig. Bare hak av for upnp. Det er ikke vanskelig hvis du har "oppskriften" for å komme deg innpå ruteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå