Freddy_Freddy Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har t68i åg den er den beste telefonen jeg har hatt ja... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har nokia 3330 :oops: ,skal kjøpe meg ny i sommer Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nokia 8850 :-? SonyEricsson T68i Panasonic GD87 Nokia 8260 ( For det Brasilianske markedet ) :-? 8910i Har ellers hatt ALLE som har vært i markedet siden 1996 ( Stort sett ) :o Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har 3650 usj ehh.. jeg som skal si usj dah.. 3650 er en del bedre enn 7250.. konklusjon: usj Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har 3650 usj ehh.. jeg som skal si usj dah.. 3650 er en del bedre enn 7250.. konklusjon: usj Har aldri vært noe spes gla i 3xxx-serien... bare "barne/ungdoms-tlf", også blir dem så fort upopulære... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har hatt 2 stk 3310 som ikke fungerer lenger. (okay ødla den ene ved å prøve å skifte leds med en mega loddebolt :smile: ) Har nylig hatt en t720 med elendig batterikapasitet. I tilleg knirka den hele tiden. Har nå t68i som er en meget bra telefon. Støtter det meste og har en kanon batterilevetid. Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 OKi for det første vennen sony ericsson den har veldig dårlig fargeskjer og er KJEDELIG Og motorla har jeg hatt den er bedre i skjermen , men den er litt inviklet vis du ikke er vant med motorola men jeg synes den var kjedelig innvendig. Derimot NOKIA 3650 er jo den som er på topp nå det MÅ du jo vite, menjeg annbefaler deg å gå inn i en butikk å¨spørre om du kan få se på den innvendig hvordan den er fordi,mange gidder ikke se på den fordi den ser så svær ut ( det tenkte jeg oxo)MEN når du får den i hånda så skjønner du hvorfor du vil ha DEN mobilen. OG simens SUGER!!!!! det er den dårligste mobilen som er laget nesten !!! INVIKLET dritt spørr du meg ! Ingrid Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Æh... oki.. Tråden gikk ut på hvilken mobil du har. Men alikevel. OKi for det første vennen sony ericsson den har veldig dårlig fargeskjer og er KJEDELIG Kjedelig? Den har etter min mening det flotteste designet og er i tilleg lten og lett. Men det er smaksak. Og motorla har jeg hatt den er bedre i skjermen , men den er litt inviklet vis du ikke er vant med motorola. Ja, motorola støtter 4096 farger og har i tilleg større skjerm. Men fargene er blasse i forhold til andre 4096 farge skjermer. Alle telefoner er da innviklet helt til du blir kjent med de. jeg synes den var kjedelig innvendig Jeg har ikke sett telefonen innvendig så det kan jeg ikke uttale meg om. Men for å si det rett ut så driter jeg i hvordan den er innvendig. Derimot NOKIA 3650 er jo den som er på topp nå det MÅ du jo vite. Hva mener du med det? Om det er spekifikkasjoner du mener så slår p800 den glatt. menjeg annbefaler deg å gå inn i en butikk å¨spørre om du kan få se på den innvendig hvordan den er fordi,mange gidder ikke se på den fordi den ser så svær ut Tror nok heller folk bryr seg om hvordan den ser ut på utsiden. Utseende på innsiden bryr oss vel heller lite. OG simens SUGER!!!!! det er den dårligste mobilen som er laget nesten !!! INVIKLET dritt spørr du meg !. Det er nok bare du som er dum. Vi normale folk klarer fint å bruke siemens telefoner. Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 det var du som spurt om hvilken mob som var fin og bra JEG SVARTE så hvorfor klager du .. ?? kjøp den du vil for min del kan du kjøpe nokia 3210.. den er sikkert oxo bra nok for deg Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Æh... oki.. Tråden gikk ut på hvilken mobil du har. Men alikevel. OKi for det første vennen sony ericsson den har veldig dårlig fargeskjer og er KJEDELIG Kjedelig? Den har etter min mening det flotteste designet og er i tilleg lten og lett. Men det er smaksak. Og motorla har jeg hatt den er bedre i skjermen , men den er litt inviklet vis du ikke er vant med motorola. Ja, motorola støtter 4096 farger og har i tilleg større skjerm. Men fargene er blasse i forhold til andre 4096 farge skjermer. Alle telefoner er da innviklet helt til du blir kjent med de. jeg synes den var kjedelig innvendig Jeg har ikke sett telefonen innvendig så det kan jeg ikke uttale meg om. Men for å si det rett ut så driter jeg i hvordan den er innvendig. Derimot NOKIA 3650 er jo den som er på topp nå det MÅ du jo vite. Hva mener du med det? Om det er spekifikkasjoner du mener så slår p800 den glatt. menjeg annbefaler deg å gå inn i en butikk å¨spørre om du kan få se på den innvendig hvordan den er fordi,mange gidder ikke se på den fordi den ser så svær ut Tror nok heller folk bryr seg om hvordan den ser ut på utsiden. Utseende på innsiden bryr oss vel heller lite. OG simens SUGER!!!!! det er den dårligste mobilen som er laget nesten !!! INVIKLET dritt spørr du meg !. Det er nok bare du som er dum. Vi normale folk klarer fint å bruke siemens telefoner. Eg er 100% eineg Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 det var du som spurt om hvilken mob som var fin og bra JEG SVARTE så hvorfor klager du .. ?? kjøp den du vil for min del kan du kjøpe nokia 3210.. den er sikkert oxo bra nok for deg ' Nei Nokia er uaktuelt. ME hatar nokia Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 det var du som spurt om hvilken mob som var fin og bra JEG SVARTE så hvorfor klager du .. ?? kjøp den du vil for min del kan du kjøpe nokia 3210.. den er sikkert oxo bra nok for deg Fælt så hissig kvinnfolket ble da... Kvinneuken eller? Posten gikk ut på hvilken mobil vi brukere her på forumet har. Så da kan du vel bare poste hvilken mobil du har da. Vi klarer oss uten kommentarer som "NOKIA 3650 er best" og "simens SUGER" Tror du noen tar deg seriøst når du poster slik? Og du bør lese gjennom hva du har skrevet før du poster det. Innleggene dine er elendig formulert og fulle av skrivefeil. /me like ikke fanboys.... æh... girls. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Nei Nokia er uaktuelt. ME hatar nokia Nei Navyshark er uaktuelt: ME hatar Navyshark! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå