Alexander Schindler Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det animerte livet under vann er stas for all slags fisk. Her er oppfølgeren til "Stor Ståhai". Se videoen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dette er da ikke noen oppfølger til Shark Tale. Dette er en plagiat av Finding Nemo og Shark Tale. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Den så ganske crap ut denne filmen, for ikke å snakke om en score på 4.1 (imdb) Ér det faktisk oppfølgeren til Shark Tale eller bare noe billig ripoff? Sjekka litt rundt, og det virker som om det er noe Sør-Koreanere som har laget den (DigiArt). Hadde ingen kjente karakterer med, så jeg stiller meg skeptisk! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Som jeg sa, det er en plagiat av Nemo og Shark Tale. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Haha, dette så jo skikkelig crap ut Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er jo en veldig villedene oversettelse av tittelen, folk vil jo tro at det er etter følgeren til "Stor Ståhai"(sharktale). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er jo en veldig villedene oversettelse av tittelen, folk vil jo tro at det er etter følgeren til "Stor Ståhai"(sharktale). Nei, sier du det? Det animerte livet under vann er stas for all slags fisk. Her er oppfølgeren til "Stor Ståhai". Se videoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg