Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Duger Resonant Engineering RE10 til noe?

phax

Anbefalte innlegg

Titter litt på Resonant Engineering RE10, 10" til 498,- fra www.morel.no

100273.jpg

Er den noe tess?

Er ute etter en rimelig og liten sub til bare få litt mere fylde i bunnen. Har en Golf4 highline med orginale høyttalere og en dugende pioneer spiller. Forsterker er en DynaBel BF1702.

Tar gjerne imot andre alternativer også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, de er meget bra... Du må glatt over tusenlappen for å finne noe i nærheten...

Har du testet elementet og har du testet andre elementer til under 1000kr?

Sier ikke at elementet ikke er bra, men sånne uttalelser får meg til grøsse litt..

Lenke til kommentar
Ikke for å stjele tråden;

Kan jeg kjøre denne med en dynaBel BF0804 brokoblet? Eller med bare en kanal? Hva med 8" utgaven?

den funker hvertfal som en 2 kanals forsterker, da yter den 2x250w

enig med cossiemk1 magnaten spiller råere på en måte men RE'en spiller penere, har en kompis som har magnaten!

så jeg ville godt for RE'en

Lenke til kommentar

Takker for mange svar. Høres ut som RE er tingen for meg. :)

Så da gjenstår det bare å hoste opp en dugende kasse... noen som vet om man får kjøpt en ferdigbygd lukket kasse på 15 liter noen plass? Minste jeg har funnet er 21 liter. Kan jo selvsagt bygge selv og da, men litt mere strev.. :p Må hvertfall få ferdigkappet mdf, ellers gidder jeg ikke!

Planen var å kjøre 1stk RE10 med brokoblet forsterker ja, det burde vel gå fint det?

Lenke til kommentar

Var innom bilmessa og tittet på tilbudene der, så da endte jeg opp med en Peerless Resolution 10 og ferdibygd kasse fra dynabel til rett under tusenlappen. :)

Så da er det bare å få kjøpt og strekt litt kabler, og teste hvordan dette låter! :fun:

Lenke til kommentar

Holder sikkert bra den phax.

Eneste (negative) jeg har hørt om kablene fra biltema er at noen mister endene på rca-kabelen, at de detter fra hverandre osv.

Og at strømkabelen kan være litt stiv i isolasjonen, slik at den kan være litt vrang da du skal trekke den. Men alt går med litt makt ;)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Kjøpte biltema-pakken, de var nærmest og jeg ville ha kabler fort. :wee:

Syns kvaliteten virker mer en god nok. Strekte strømkabelen igår uten noe store problemer.

RCA-kabelen virker solid den, eneste minus er vel at remote-kabelen er løs, litt mer praktisk når den er sammen med signal, men litt strips er alt som skal til. ;)

Kablene ser hvertfall knallbra ut i gjennomført sølv og sort finish, ikke noe rød og blå leketøyskabler som man normalt får! (jada jeg bryr meg om sånt..) :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...