CualS Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har helt ny pc (HP Compaq 8510p), men plutselig blir skjermen helt grønn (se bilde), og jeg må bruke "svenske-knappen" for å skru av... Noen som har vært borti noe lignende? Er det virus...? (Litt dårlig bilde kanskje...men....) Lenke til kommentar
Slalamoses Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 99.98% sikker på at det er defekt gpu, noe som er vanlig feil hos hp for tiden. Du får ikke opp noe feil pip? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har helt ny pc (HP Compaq 8510p), men plutselig blir skjermen helt grønn (se bilde), og jeg må bruke "svenske-knappen" for å skru av... Noen som har vært borti noe lignende? Er det virus...? (Litt dårlig bilde kanskje...men....) Sønnen vår har opplevd akkurat det samme flere ganger. Varmt skjermkort? Lenke til kommentar
CualS Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Får ikke noe "feil-pip" før den blir grønn... Hvordan finner man ut om det er en defekt gpu? Tror ikke skjermkortet er varmt...for spiller ikke spill etc på den Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sånn ble skjermen min også enkelte ganger. Helt sikkert noe feil med skjermkoret. Lenke til kommentar
CualS Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Noen som vet hvordan man kan finne ut om det er skjermkortet evt. oppdatere skjermkortet?? Trenger hjelp... Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som vet hvordan man kan finne ut om det er skjermkortet evt. oppdatere skjermkortet?? Trenger hjelp... Du må vel kontakte HP support for garanti service. Skjermkortet kan byttes selv hvis du er litt fingernem og vant til elektronikk arbeid. Service manualen som beskriver operasjonen kan lastes ned fra HP. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Snakker du med HP garanterer jeg at dem har møtt på dette problemet før. Da finner du fort ut hva du skal gjøre, og hva som må byttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå