Nymph Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Advarsel, veldig, veldig ekkelt okei.. den her skjønte jeg ikke..kommer ingenting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Advarsel, veldig, veldig ekkelt okei.. den her skjønte jeg ikke..kommer ingenting ITavisen.no, hva mere krever du? Lenke til kommentar
Appear Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 FYYYYYYYYYY STEIKE JEG SKVATTT!! Jeg holdt på å falle av stolen!! Det er en Logisk løsning på det hele... på begge bildene BILDE1:2Gruner.1:en mann befinner seg bak vinduet 2:En mann bfinner seg i romet og gjenspeiler seg i vinduet BILDE2:Grunner 4;Grunn1:noen har hengt opp en gjenomsiktis duk Grunn2:Jeg tror ikke på spøkelser og mener hele gria er oppfunnet av to gammle damer for å skreme små gutter og jeter Grunn3:Bilde er manipulert Grunn4:jeg ser det ikke og dere ser det fordere og er godtruene. Takk for opmerksomheten av lesing av svar. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 FYYYYYYYYYY STEIKE JEG SKVATTT!! Jeg holdt på å falle av stolen!! Det er en Logisk løsning på det hele... på begge bildene BILDE1:2Gruner.1:en mann befinner seg bak vinduet 2:En mann bfinner seg i romet og gjenspeiler seg i vinduet BILDE2:Grunner 4;Grunn1:noen har hengt opp en gjenomsiktis duk Grunn2:Jeg tror ikke på spøkelser og mener hele gria er oppfunnet av to gammle damer for å skreme små gutter og jeter Grunn3:Bilde er manipulert Grunn4:jeg ser det ikke og dere ser det fordere og er godtruene. Takk for opmerksomheten av lesing av svar. Du trenger ikke å komme her med sånne utsagn, jeg tror ikke på spøkelser selv, for å si det sånn. Men poenget er at jeg skvatt, det er en annen ting. Jeg forventet meg ikke det som kom, jeg konsentrerte meg om bildet og plutselig kom en animasjon av et spøkelse. Ikke rart jeg skvatt! Lenke til kommentar
Appear Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 FYYYYYYYYYY STEIKE JEG SKVATTT!! Jeg holdt på å falle av stolen!! Det er en Logisk løsning på det hele... på begge bildene BILDE1:2Gruner.1:en mann befinner seg bak vinduet 2:En mann bfinner seg i romet og gjenspeiler seg i vinduet BILDE2:Grunner 4;Grunn1:noen har hengt opp en gjenomsiktis duk Grunn2:Jeg tror ikke på spøkelser og mener hele gria er oppfunnet av to gammle damer for å skreme små gutter og jeter Grunn3:Bilde er manipulert Grunn4:jeg ser det ikke og dere ser det fordere og er godtruene. Takk for opmerksomheten av lesing av svar. Du trenger ikke å komme her med sånne utsagn, jeg tror ikke på spøkelser selv, for å si det sånn. Men poenget er at jeg skvatt, det er en annen ting. Jeg forventet meg ikke det som kom, jeg konsentrerte meg om bildet og plutselig kom en animasjon av et spøkelse. Ikke rart jeg skvatt! Rod ned ta deg en banan;) det er ingen grunn til å reagere på den måten. (jeg er en kritiker) Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 FYYYYYYYYYY STEIKE JEG SKVATTT!! Jeg holdt på å falle av stolen!! Det er en Logisk løsning på det hele... på begge bildene BILDE1:2Gruner.1:en mann befinner seg bak vinduet 2:En mann bfinner seg i romet og gjenspeiler seg i vinduet BILDE2:Grunner 4;Grunn1:noen har hengt opp en gjenomsiktis duk Grunn2:Jeg tror ikke på spøkelser og mener hele gria er oppfunnet av to gammle damer for å skreme små gutter og jeter Grunn3:Bilde er manipulert Grunn4:jeg ser det ikke og dere ser det fordere og er godtruene. Takk for opmerksomheten av lesing av svar. Du trenger ikke å komme her med sånne utsagn, jeg tror ikke på spøkelser selv, for å si det sånn. Men poenget er at jeg skvatt, det er en annen ting. Jeg forventet meg ikke det som kom, jeg konsentrerte meg om bildet og plutselig kom en animasjon av et spøkelse. Ikke rart jeg skvatt! Rod ned ta deg en banan;) det er ingen grunn til å reagere på den måten. (jeg er en kritiker) Ta deg en banan faktisk..... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er 4chan i strid med retningslinjene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis det ikke er det, så er det noe galt med rettningslinjene. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Rod ned ta deg en banan;) det er ingen grunn til å reagere på den måten.(jeg er en kritiker) Faktisk så har jeg spist veldig mange bananer, prosjekt på skolen Får i meg veldig ensidig kost, så er ganske kortlunta om dagen. Syntes bare det var et unødvendig forsøk på å gjøre det hele mindre skummelt, vi vet at bildene ikke er ekte, men det er liksom ikke poenget her. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ok, nå så jeg hva som var skummelt med det bildet. Der den damen kommer fra den døra :S Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Denne Rullet alle skjermer for 2 år siden EDIT: trenger jeg si mer? Jente ble liggende i skjokk i flere dager etter å ha sett bilde, fordi gutten i bakgrunnen er helt ukjent:O ER ikke det NIFST? Nei. Det er den kjedeligste "spøkelseshistorien" noen sinne. Herregud så kjip den er. Dette er virkelig den kjipeste historien, eller hva jeg skal kalle det, jeg har hørt. Og det mener jeg virkelig, vet at det uttrykket er utvasket som faen. Men dette er virkelig så kjedelig og uinteresant at det er skummelt. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Denne Rullet alle skjermer for 2 år siden EDIT: trenger jeg si mer? Jente ble liggende i skjokk i flere dager etter å ha sett bilde, fordi gutten i bakgrunnen er helt ukjent:O ER ikke det NIFST? Nei. Det er den kjedeligste "spøkelseshistorien" noen sinne. Herregud så kjip den er. Dette er virkelig den kjipeste historien, eller hva jeg skal kalle det, jeg har hørt. Og det mener jeg virkelig, vet at det uttrykket er utvasket som faen. Men dette er virkelig så kjedelig og uinteresant at det er skummelt. .............. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Passer kanskje ikke helt inn i tråden, men de fleste skvetter^^ Følg NØYE med på bilen. Ha godt med lyd på for å få full effekt. Endret 8. november 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) . Endret 8. november 2007 av TheGreatOne Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Synest eigentleg sånne bileter (som Kenji posta) er litt skumle, sjølv om det er manipulert eller ikkje. Noobish Geek: Skvatt fordet om eg visste det kom. Edit: Skrivefeil. Endret 8. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noobish Geek: Skvatt fordet om eg visste det kom. De fleste gjør det ja^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nr. 2: Satt å så lenge, flere ganger, men la ned bildet så fikk aldri sett spøkelse, men så la jeg opp bildet, mens jeg leste den siste spoileren, og når jheg da åpner bildet blir jeg skremt som pokker... sitter alene nede i en kjeller og skal opp snart.. resten har lagt seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå