Gå til innhold

EA download-manager, har jeg blitt svindlet?

John Keats

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte spillet Hellgate: London online på EA-store for 50 dollar.

Jeg fikk kort etter en link til EA-download manager og fikk koden for å registrere konto online på den offisielle siden. Det var greit nok. Men nå leser jeg i ettertid at de bare lagrer spillet i 6 måneder før det slettes, etter det må jeg betale ekstra $6 for å kunne laste ned spillet igjen etter det.

Har jeg blitt svindlet? For å starte spillet må jeg først starte EA-download manager for at den skal sjekke om spillet ikke er en piratkopi. Så dette betyr at den ikke lenger kan validere dette etter 6 måneder ( 2 år om jeg betaler, men ikke svarte om jeg gir dem mer penger når jeg allerede har kjøpt spillet ).

Det de sier om de det tar plass hos dem å lagre spillet er jo bare bullshit. Spillet er vel bare 1 fil som alle laster ned? Slik som Steam gjør det.. Hvorfor klarer ikke EA å gjøre det på samme måte som Steam? Hvorfor skal de ha penger i tillegg for å lagre spillet i maksimum to år? Hva om jeg fortsatt spiller etter dette? Hvorfor skal jeg nektes å spille spillet jeg har kjøpt?

Tror dere det kan bli noe pes å laste ned spillet fra Pirate Bay og brenne det på en DvD? Eier jo spillet og vil gjerne ha det uten noe tidsbegrensning.

Som en på et annet forum påpekte, så vil måten de selger spill på bare avle mer piratvirksomhet etterhvert.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...